دانلود بازی Synthetik 2 برای PC
دانلود بازی Synthetik 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Synthetik 2 برای PC

پارسی گیم 24 آبان 1400 بدون دیدگاه
2,085 بازدید

دانلود بازی Synthetik 2 برای کامپیوتر

دنیاهای آینده‌گرایانه هم می‌تواند به دلیل پیشرفت تکنولوژی بسیار جذاب و مهیج باشد و هم ترسناک و غیرقابل‌پیش‌بینی. تا به امروز فیلم‌های سینمایی و بازی‌های ویدیویی بسیاری سوژه آینده دور را محور اصلی کار خود قرار داده‌اند و تصوراتی تخیلی از این سبک دنیاها در اختیار ما گذاشته‌اند. ویژگی بارزی که در بسیاری از این عناوین یکسان است، وجود ربات‌های پیشرفته و سلاح‌های لیزری آینده‌گرایانه است. بازی Synthetik 2 از استودیو Flow Fire Games عنوانی جدید در سبک اکشن و شوتر بوده که سوژه آینده را برای خودش برگزیده است.

داستان بازی همان سوژه کلیشه‌ای جذاب همیشگی است که نبرد بین انسان‌ها و یک هوش مصنوعی یاغی را روایت می‌کند. فقط تفاوت اینجا است که شما در تیم ربات‌ها قرار دارید و باید در مقابل حمله انسان‌ها مقاومت کنید. از لحاظ داستانی نباید چندان دنبال محتوای خارق‌العاده‌ای باشید زیرا تمرکز اصلی سازندگان، گیم پلی جذاب و سرگرم‌کننده بازی بوده و داستان صرفاً نیرومحرکه‌ای برای جلو بردن مراحل است.

زاویه دوربین بازی سبکی نیمه ایزومتریک داشته و دید خوبی از میدان نبرد به شما می‌دهد. ربات‌های شما در کلاس‌های مختلفی طبقه‌بندی می‌شوند که بسته به سلیقه خود می‌توانید هرکدام را برای پیشروی در مراحل انتخاب کنید. این کلاس‌ها هرکدام ویژگی‌ها و درخت قابلیت‌های متفاوتی دارند که با افزایش سطح Level شما، تعداد بیشتری از آن‌ها باز خواهد شد.

تنوع سلاح‌های بازی نیز از دیگر ویژگی‌های مثبتش است. شما به طیف گسترده‌ای از سلاح‌های آینده‌گرایانه دسترسی دارید که هرکدام به‌مرور قدرتمندتر شده و ابزارهای جانبی نیز روی آن‌ها نصب می‌شود. گیم پلی سرعت نسبتاً بالایی داشته و در آن باید دائم شلیک کرده، حرکت کنید و از آتش دشمنان جاخالی دهید. جلوه‌های زیبای گرافیکی این بازی به‌خوبی این دنیای آینده‌گرایانه را به تصویر کشیده‌اند و هر مرحله از بازی نیز در منطقه‌ای متفاوت با مناظری زیبا جریان دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Ascent و Skeletal Avenger را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Synthetik 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: i3-6100
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 970
DirectX: Version 11
Storage: 9 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: i7 8700k
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1660 Super, newer is better
DirectX: Version 11
Storage: 9 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Fight as part of the human defiance against the relentless Machine Legion.
Pick your android class and specialization, experiment with powerful gear and unending ways to upgrade your capabilities. Master the unique weapon mechanics, but be careful, no two runs are the same and death is permanent!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.