دانلود بازی Skeletal Avenger برای PC
دانلود بازی Skeletal Avenger برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Skeletal Avenger برای PC

پارسی گیم 9 مهر 1400 1 دیدگاه
12,900 بازدید

دانلود بازی Skeletal Avenger برای کامپیوتر

بازی‌های ساخته شده توسط استودیوهای مستقل همواره حضور فعالی در صنعت بازی‌های ویدیویی داشته‌اند و هر از چند گاهی، شاهکارهایی میان آن‌ها پیدا می‌شود. این بازی‌ها فرصت مناسبی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند تا زمانی که انتظار عناوین بزرگ را می‌کشند، خودشان را سرگرم کنند. بازی Skeletal Avenger از استودیو 10tons یکی از همین عناوین بوده که در سبک اکشن و ماجرایی می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

شما در این بازی نقش یک اسکلت خبیث را بازی می‌کنید که از قضا جنگجوی قدرتمندی هم هست و عازم ماجرایی برای انتقام‌گیری شده است. شما باید در طول این مسیر مهیج و پرمخاطره او را کنترل کنید. سبک و سیاق گیم پلی بر پایه عناوین Hack & Slash با زاویه دوربین ایزومتریک طراحی شده و در طول مراحل باید دخمه‌های متعددی را که مملو از دشمنان است پاک‌سازی کنید. عناصری از بازی‌های Rogue-like نیز در گیم پلی پیاده‌سازی شده که به تنوع و عدم تکراری شدن آن کمک شایانی کرده است.

کاراکتر شما به بیش از 50 مدل قابلیت و سبک مبارزه جدید دسترسی دارد که هر کدام گیم پلی متفاوتی داشته و می‌توانید طبق سلیقه خود، این موارد را پیاده‌سازی کنید، همچنین می‌توانید با خریدن و یا پیدا کردن آیتم‌ها و تجهیزات جدید خودتان را قدرتمندتر کنید. علاوه بر ضربه‌های عادی، ضربه‌های ویژه‌ای مانند پرتاب سر خود نیز وجود داشته که صدمه زیادی به گروه پرتعداد دشمنان وارد می‌کند.

طراحی مراحل نیز به‌جز دخمه، شامل غارهای آتش‌فشانی، قلعه و یا فاضلاب‌های زیرزمینی نیز می‌شود. تنوع دشمنان نیز مناسب بوده و هرکدام سبک مبارزه و حمله کردن متفاوتی دارند. به‌جز بخش داستانی، قسمت Arena نیز وجود داشته که در آن می‌توانید به‌طور نامحدود با دشمنان مبارزه کنید، رکورد بزنید و مهارت خودتان را به چالش بکشید. درمجموع می‌توان گفت این بازی تمام عناصر لازم برای سرگرم کردن شما را در دل خودش جای ‌داده است.

اگر به این سبک از بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hades و The Binding of Isaac را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Skeletal Avenger با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / 10
Processor: 3 Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: SM 3.0+
DirectX: Version 11
Storage: 500 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 / 10
Processor: 3 Ghz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: SM 3.0+
DirectX: Version 11
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Skeletal Avenger is a hack’n’slash roguelite with a massive perk arsenal and head-chucking special moves! Re-animate skeletons and use your fighting skills to avenge your own death!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    علی جاداری

    مهمان

    مذخرف ترین بی کیفیت گرافیکی ترین بازی دنیا سازنده این بازی چه فکری کرده ساخته درعجبم

    پاسخ دهید