دانلود بازی Beyond Enemy Lines Remastered Edition برای PC
دانلود بازی Beyond Enemy Lines Remastered Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Beyond Enemy Lines Remastered Edition برای PC

پارسی گیم 23 آبان 1400 5 دیدگاه
9,407 بازدید

دانلود بازی Beyond Enemy Lines Remastered Edition برای کامپیوتر

جنگ بین کشورها می‌تواند باعث شود تا هر چیزی نابود شود، از ساختمان‌ها یا هر آنچه که شما به آن فکر می‌کنید. همیشه بهتر است قبل از آنکه جنگی فیزیکی و تمام‌عیار شکل گیرد، با صحبت مشکلات را حل‌وفصل کرد و با دیگر رابطه‌ای دوستانه بین دو کشور یا منطقه برقرار نمود. در بازی Beyond Enemy Lines Remastered Edition شما تبدیل به کسی خواهید شد که باید به هر روش ممکن جلوی یک گروه جدایی‌طلب شوروی را که تراشه کنترل ماهواره‌ای نظامی را به دست گرفته‌اند، بگیرید. این وظیفه شماست که تراشه را بازیابی و به مسئولان مربوطه مرجوع کنید. این بازی که در سال 2017 منتشر شد را استودیو Enigma Entertainment با همراهی توسعه دهندگانی از Polygon Art دوباره طراحی یا به‌نوعی نسخه Remastered آن را برای علاقه‌مندان و طرفداران بازی‌های اکشن و شوتر اول‌شخص منتشر کرده‌اند. در نسخه بازطراحی شده، گرافیک دست خوش تغییرات اساسی شده است و در کنار این موضوع، شاهد جلوه‌های بصری خاصی نیز هستیم. مهم‌ترین چیزی که می‌تواند بر داستان تأثیر بسیاری بگذارد، هوش مصنوعی است که آن را نیز طراحان بهبود داده‌اند.

به همراه داستانی هیجان‌انگیز وارد مأموریتی خواهید شد که برای نجات جان مردم جهان، باید تراشه کنترل ماهواره‌ای نظامی را که به دست گروهی تجزیه طلبان شوروی افتاده است را به دست آورید. این ماهواره که مجهز به موشک‌های هسته‌ای است، می‌تواند جهان را زیرورو کرده و به‌نوعی از زندگی اثری باقی نگذارد. از هر راه و روشی که می‌توانید باید وارد منطقه‌ای که گروه جدایی طلبان آنجا را اشغال کرده‌اند، شوید. شما با داشتن سلاح ها و تجهیزات پیشرفته، باید به‌صورت کاملاً مخفیانه عمل کرده و به‌عنوان یک گرگ تنها، فراتر از خطوط دشمن، فعالیت کنید. شخصیت بازی تجهیزات نظامی قابل‌توجهی را برای مقابله با دشمنان در دسترس دارد که از جمله آن‌ها باید به سلاح‌های قدرتمند، دوربین شکاری، دوربین راه دور، انواع نارنجک‌های صوتی، دودزا و تخریبی و بیش از این‌ها اشاره کرد.

باید گفت علاوه بر موارد پشت پرده، طراحان داستان و محتوا را نیز بازطراحی کرده‌اند. در حال حاضر کمپین اصلی شامل 8 مأموریت هیجان‌انگیز است که به طور میانگین چیزی در حدود 10 ساعت برای تمام تکمیل آن‌ها زمان نیاز دارید. در کنار کمپین اصلی عملیاتی فرعی نیز با نام Arctic Hawk در نظر گرفته شده است که شامل 4 مأموریت فوق‌العاده جذاب می‌شود. مأموریت‌های این کمپین را باید در فصل زمستان تکمیل کنید که چیزی در حدود 3 ساعت زمان نیاز دارد.

اگر شما نیز علاقه‌مند به بازی‌های اکشن و اول‌شخص هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون Battlefield 1 و Call of Duty WWII را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Beyond Enemy Lines Remastered Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (64bit)
Memory: 6 GB RAM
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64bit)
Memory: 8 GB RAM
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The world is near of nuclear apocalypse, a soviet seperatist group captured the control chip of a military satelite. It is your job to recover the chip! Equipped with state of the art weapons and equipment, you operate in absolute secrecy as a lone wolf far beyond enemy lines.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    این دقیقا IGI 1 بود فقط به روز شده بود

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ami

    مهمان

    سلام ببخشید روی کارت gt 9500 میاد بالا

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ami

      پشتیبانی

      سلام
      خیر

  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    سلام
    روی کارت گرافیک gtx 950m میاد؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مهدی

      پشتیبانی

      سلام
      بله