دانلود بازی Road Maintenance Simulator برای PC
دانلود بازی Road Maintenance Simulator برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Road Maintenance Simulator برای PC

پارسی گیم 19 فروردین 1401 بدون دیدگاه
2,329 بازدید

دانلود بازی Road Maintenance Simulator برای کامپیوتر

صنعت گیم پر از انواع و اقسام بازی‌های خلاقانه و نوآورانه است. یکی از ژانرهایی که طی چند سال اخیر، این خلاقیت را به خوبی نشان داده ، ژانری به نام شبیه ساز است. در بازی‌های شبیه ساز باید انتظار این را داشته باشید که یک فعالیت در دنیای واقعی درون یک بازی ویدئویی به شکلی اجرا شود که تفاوتی با نمونه واقعی‌اش نداشته باشد. به‌عنوان‌مثال، در Surgeon Simulator کنترل جراحی را به دست گرفته و در Goat Simulator در نقش بزی دیوانه قرار می‌گیرید. جدیدترین شبیه ساز واقع‌گرایانه‌ای که در اختیار ما قرار گرفته Road Maintenance Simulator نام داشته که باید در آن، جاده‌های شهر را تعمیر کنید.

با اینکه این روزها، بازی‌های شبیه ساز تنها جهت ایجاد لحظاتی خنده دار و مسخره شدن توسط گیمرها ساخته می‌شوند، ولی افرادی پیدا می‌شوند که واقعاً از تجربه این عناوین لذت می‌برند. شاید از آن دسته گیمرهایی باشید که از تیراندازی‌های هیجان‌انگیز و نفس گیر خسته شده و به دنبال یک تجربه آرامش بخش می‌گردد. در این صورت بازی Road Maintenance Simulator که توسط تیم کوچک Caipirinha Games ساخته شده، دقیقاً مناسب شما است. هیچ چالش عجیب و غریبی درون این بازی وجود ندارد و شما تنها باید به وسیله فشردن چند دکمه، به تعمیر جاده به کمک بولدوزرهای عظیم و کامیون‌های حمل آسفالت بپردازید.

تعمیر جاده و آسفالت کردن زمین شاید هیجان‌انگیزترین کار در دنیای واقعی به شمار نیاید، با این حال در Road Maintenance Simulator می‌توانید در نقش افرادی که به این کار می‌پردازند قرار گرفته و تجربیات آن‌ها را تا حدودی لمس کنید. گرافیک این بازی واقع‌گرایانه و نسل نهمی بوده و می‌توانید انتظار جلوه‌های واقعی خوبی را داشته باشید. 30 مأموریت مختلف در بازی قرار گرفته که شامل انواع و اقسام فعالیت‌های جاده‌ای می‌شود. چندین وسیله تعمیر جاده از جمله بولدوزر، کامیون‌های عظیم و جرثقیل در بازی وجود دارد. طرف‌داران بازی‌های شبیه ساز و عناوین آرامش بخش، از تجربه این محصول لذت خواهند برد.

بازی Road Maintenance Simulator در سبک شبیه ساز تعمیر جاده ساخته شده و افرادی که از تجربه بازی‌های ساده و غیر پیچیده لذت می‌برند، می‌توانند با این محصول ارتباط برقرار کنند. شما کنترل ماشین‌های عظیم تعمیر جاده را به دست گرفته و باید طی مراحل مختلفی، زمین بزرگراه‌ها و خیابان‌های شهر را تعمیر کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Workshop Simulator و Lawn Mowing Simulator Dino Safari را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Road Maintenance Simulator برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-7400 CPU @ 3.00GHz (4 CPUs) or comparable
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVidia Geforce 1050 or comparable
Storage: 3500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Experience the everyday life in a German street maintenance service and complete a variety of realistic tasks in the area of road construction and maintenance! For your work you will have unique vehicles and various usable tools at your disposal.
Numerous tasks await you! In Street maintenance service, 30 extensive missions await you in a freely navigable road network. Complete a variety of exciting tasks in your daily work, including placing road markings, removing safety barriers, trimming trees, cleaning roadsides, installing traffic signs, crash barriers and delineators, and, of course, repairing roads.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.