دانلود بازی Slipstream برای PC
دانلود بازی Slipstream برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Slipstream برای PC

پارسی گیم 17 دی 1400 1 دیدگاه
10,666 بازدید

دانلود بازی Slipstream برای کامپیوتر

بازی‌های آرکید پدربزرگ صنعت بازی‌های ویدیویی هستند و به‌نوعی آغاز مسیر این سرگرمی دیجیتال محسوب می‌شوند. این عناوین با گرافیکی ساده و پیکسلی، به همان اندازه لذت و سرگرمی را در اختیار مخاطب قرار می‌دادند که بازی‌های امروزی در اختیار ما قرار می‌دهند. گاهی لازم است طعم نوستالژی را دوباره به خورد خود دهیم و بازی‌های کلاسیک آرکید را تجربه کنیم. بازی Slipstream از استودیو ansdor عنوانی در سبک اتومبیل‌رانی بوده که مسابقات سرگرم‌کننده و مهیجی را با طعم نوستالژی در اختیار شما قرار می‌دهد تا از آن لذت ببرید.

سبک و سیاق بازی دهه 80 و 90 میلادی را طراحی کرده و اتومبیل‌ها و سبک محیط‌ها مطابق آن دوره پیاده‌سازی شده‌اند. اگر تجربه بازی‌های قدیمی را داشته باشید، قطعاً با ورود به محیط بازی تصاویری آشنا پیش چشمانتان به نمایش گذاشته می‌شوند. تنوع پیست‌ها و مراحل بسیار بالا بوده و به دلیل سبک آرکید، گیم پلی بسیار ساده و قابل‌درک است. 20 پیست مسابقه مختلف برای تجربه بازی وجود داشته که در مکان‌های معروف دنیا شکل گرفته‌اند.

بازی 6 حالت مختلف برای تجربه را در اختیار شما قرار می‌دهد که هر کدام قوانین مخصوص خودشان را دارند. حالت Grand Tour طولانی‌ترین بخش بوده که مسیرهای متعددی را برای مسابقه برایتان معین می‌کند. حالت‌های ساده‌تری مثل Time Trail، Single Race و حتی Battle Royale نیز در بازی وجود داشته تا تجربه کاملی از مدل‌های مختلف قوانین داشته باشید. بازی 5 مدل اتومبیل را با ویژگی‌های منحصربه‌فرد در اختیار شما قرار می‌دهد و همچنین در طول رانندگی و حرکات خطرناک، موسیقی زیبا و پرانرژی‌ای نیز همراهتان خواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Street Rage 4 و Pinball FX3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Slipstream با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 5000
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Slipstream is a racing game inspired by the visuals, music, games and cars from the late 80s and early 90s. It’s built on a custom game engine, with an authentic retro feel and unique graphics. The soundtrack, drawing from synthpop and jazz fusion influences, sets the tone for a race across a variety of exotic locations from all around the world, including cities, deserts, forests, mountains and beaches. Drifting and slipstreaming mechanics add depth to the driving gameplay, and the result is a challenging and exciting experience.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    بدهههه

    مهمان

    خواستم بگم که ارش موسوییییییییییییی

    پاسخ دهید