modern-warfare-2-multiplayer
یحیی رحیمی

ساخت بخش چند نفره ریمستر Modern Warfare 2 لغو شده است

یحیی رحیمی 22 آبان 1400 بدون دیدگاه
302 بازدید

اکتیویژن ریمستر کمپین داستانی بازی Call of Duty Modern Warfare 2 را سال 2020 برای کنسول و کامپیوتر منتشر کرد که شامل محتوای اختصاصی برای مدرن وارفر 2019 و همچنین وارزون بود. طرفداران کالاف دیوتی موفق به تجربه‌ی دوباره یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های این مجموعه شدند و آن زمان، صحبت‌ها و شایعاتی در مورد ریمستر بخش چندنفره Modern Warfare 2 منتشر شد.

گزارش‌ها و شایعات مختلف، همگی به انتشار ریمستر بخش آنلاین Modern Warfare 2 در سال اخیر خبر می‌دادند و تابه‌حال هیچ‌‌کدام از این شایعات، به واقعیت نپیوسته است. برای بسیاری سؤال ایجادشده که آیا ریمستر بخش آنلاین از ابتدا جزو برنامه بوده یا اینکه تنها گمانه‌زنی بی‌اساس را شنیده‌ایم. پس از ماه‌ها سکوت در مورد بازی، گزارش‌های جدید از لغو ساخت بخش چندنفره خبر می‌دهند.

بنابر گفته‌های RalphsValve از افشاگرهای مطمئن بازی کالاف دیوتی که تابه‌حال اطلاعات زیادی از نسخه‌های مختلف را لو داده است؛ اکتیویژن ساخت بخش چند نفره ریمستر Modern Warfare 2 را لغو کرده است و امکان انتشار آن وجود ندارد. تام اندرسون در آوریل امسال با اشاره به روند توسعه‌ی بازی، امکان انتشار در سال 2021 را ضعیف دانسته بود، اما صحبتی در مورد لغو بازی انجام نشده بود.

ریمستر Modern Warfare 2

دلیل لغو بخش چند نفره ریمستر Modern Warfare 2

این افشاگر، دلیل لغو توسعه‌ی بخش چند نفره Modern Warfare 2 را اعلام نکرده است، اما ساخت Call of Duty 2022 قطعاً با لغو بازی مرتبط است. بنابر خبرهای اخیر، کالاف دیوتی بعدی، دنباله‌ی مدرن وارفر سال 2019 خواهد بود و احتمالاً با اسم Call of Duty Modern Warfare 2 شناخته شود. واضح است که انتشار ریمستر بازی و عرضه‌ی عنوان جدید، باعث ایجاد سردرگمی و پخش بازی‌کنان جدید خواهد شد که نتیجه‌ی مناسبی برای اکتیویژن نخواهد داشت.

دیگر احتمال آن است که ریمستر بخش چند نفره، هیچ‌گاه جزو برنامه‌های استودیو نبوده و تمامی شایعات و گمانه‌زنی‌ها اشتباه بوده‌اند.این کمپانی آمریکایی در طی یک سال اخیر تلاش کرده تا نقشه‌های قدیمی مجموعه‌ی کالاف دیوتی را بازنشر کند و بدین شکل، جان تازه‌ای به بازی‌های گذشته ببخشد. اضافه کردن نقشه‌های قدیمی، نیاز به بازنشر نسخه‌های پیشین را از بین برده است و انتشار چندین کالاف دیوتی در یک سال، خبر جالبی برای طرفداران نخواهد بود.

در خبر دیگری، RalphsValve احتمال انتشار ریمستر GTA IV در سال 2023 را بیان کرده است و باور دارد که راک استار پس از اتمام توسعه‌ی GTA Trilogy، پروژه‌ی ریمستر چهارمین شماره از این مجموعه را شروع کرده است. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.