PlayerUnknown’s Battlegrounds
سعید ستایش

بازی PlayerUnknown’s Battlgrounds پونصد هزار بازیکن فعال در Steam دارد

سعید ستایش 16 مرداد 1396 1 دیدگاه
1,234 بازدید

بازی PlayerUnknown’s Battlgrounds که تنها یک ماه از انتشار آن می‌گذرد، طی این مدت کوتاه توانسته به موفقیت‌های بزرگ و خوبی دست پیدا کند. این بازی تاکنون موفق به فروش یک‌میلیون نسخه شده است، Battlegrounds که در Steam قیمتی 30 دلاری دارد، به دلیل گیم پلی و بخش مالتی پلیر عظیم و متفاوت خود نسبت به دیگر بازی‌های Steam توانسته به این فروش فوق‌العاده دست پیدا کند. شما در PlayerUnknown’s Battlgrounds در نقش یک سرباز در یک جزیره با چتر فرود می‌آیید و باید با 100 بازیکن دیگر به جنگ و مبارزه بپردازید، مساحت جزیره به‌مرورزمان کوچک‌تر خواهد شد و در آخر بازی تنها یک نفر باقی خواهد ماند.

 

به‌تازگی نیز فهرستی از پر بازیکن ترین بازی‌های Steam منتشرشده که در کمال تعجب اسم بازی مستقل PlayerUnknown’s Battlgrounds بالاتر از بسیاری از بازی‌های نام‌آشنا به چشم می‌خورد. در این لیست که توسط خود Steam منتشرشده بازی Dota 2 با 770 هزار بازیکن در صدر قرار دارد و این بازی با 520 هزار بازیکن در رتبه‌ی دوم قرارگرفته است، از دیگر بازی‌های معروف که در رتبه‌های پایین‌تر قرارگرفته‌اند می‌توان به بازی GTA V، Counter و Football Manager 2017 اشاره کرد.

بازی PlayerUnknown’s Battlgrounds به‌تازگی عرضه‌شده و به موفقیت‌های بزرگی نیز دست پیداکرده، استدیوی سازنده آن امیدوار است که این بازی روند سعودی و روبه رشد خود را حفظ کند.

منبع : PCGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    پارسی گیم

    مهمان

    سلام به دوستان عزیز.
    بازی سبک عالی داره.
    ولی هنوز بازی بهینه سازی نشده قوی ترین سیستم جهان نمیشکه بازیش رو.
    الببته دو هفته ای 5-6 گیگ آپدیت میده.الان کمی خوب شده به پای قبل.
    بازی سبک آزاد open word می باشد.
    پیشنهاد می کنم یک بار که شده آن را تست کنید.
    قیمت بازی در استیم 29:99$ می باشد.

    پاسخ دهید