آپدیت جدید بازی Among Us
محمد صادق شجاعی

آپدیت جدید بازی Among Us نقش‌های جدیدی را اضافه خواهد کرد

محمد صادق شجاعی 20 آبان 1400 1 دیدگاه
3,748 بازدید

بازی Among Us به کمک گیم‌پلی خاص و به دلایل مختلفی همچون توجه استریمرها و همچنین پاندمی کرونا، شهرت زیادی به دست آورده و میلیون‌ها بازیکن را جذب کرده است. یکی از نگرانی‌های همیشگی بازیکنان نسبت به آثاری همچون مانگ آس، تکراری شدن محتوای ارائه شده در قالب آن‌ها است. اگر جزو این دسته از بازیکنان هستید، خبر خوبی برای شما داریم؛ زیرا طبق تازه‌ترین اخبار بازی، آپدیت جدید بازی Among Us محتواهای مختلفی را به این بازی اضافه کرده است.

نقش‌های جدید

در قالب آپدیت Role & Cosmicube محتواهایی از جمله چهار نقش تازه، سیستم شخصی‌سازی گسترده، سیستم پیشرفت برای باز کردن آیتم‌های تزئینی و فروشگاه درون بازی برای خرید آیتم‌های جدید به بازی امانگ آس اضافه شده است. به این واسطه The Crew دارای سه نقش جدید بوده که به صورت تصادفی در ابتدای هر بازی به افراد مختلف اختصاص می‌یابند. در عین حال Impostor نیز از نقش جدیدی بهره می‌برد.

نقش The Scientist به شما اجازه می‌دهد تا زمانی که باتری داخلی دستگاه شارژ داشته باشد (انجام وظایف باتری را شارژ خواهد کرد) بتوانید Vitals را مشاهده کنید. The Engineer و ‌The Guardian Angel دو نقش تازه The Crew هستند که به ترتیب امکان استفاده از دریچه‌های هوا و محافظت از Crewmates پس از مرگ را فراهم می‌کنند. Shapeshifter به عنوان ایمپاستر جدید می‌تواند خود را به شکل اعضای The Crew در بیاورد.

علاوه بر نقش‌های تازه، آپدیت جدید بازی Among Us دارای بخشی به نام Cosmicubes است. این بخش سیستم پیشرفت جدیدی است که به کمک آن می‌توانید آیتم‌های تزئیتی رایگان به دست بیاورید. برای هر کاری که در بازی انجام می‌دهید، XP و ارز درون بازی تازه‌ای به نام Beans دریافت خواهید کرد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بخش‌های Cosmicube خود را باز کرده و آیتم‌های تزئینی در اختیار بگیرید.

آپدیت جدید بازی Among Us

ارز‌های درون بازی تازه بخشی از آپدیت جدید بازی Among Us

علاوه بر موارد ذکر شده، آپدیت Role & Cosmicube بازی امانگ آس ارز جدیدی تحت عنوان Stars اضافه خواهد کرد که با پول واقعی قادر به خرید آن خواهید بود. از این ارز می‌توانید برای باز کردن آیتم‌های Cosmicube و خرید دیگر آیتم‌های پولی موجود در فروشگاه بازی Among Us استفاده کنید. این فروشگاه یکی از بخش‌های آپدیت جدید بازی Among Us است که آیتم‌های آن با ارز‌های مختلف بازی مذکور قابل خریداری هستند. با این وجود که استودیو Innersloth بابت اضافه کردن ارز Stars و نیاز به پول برای سر پا نگه داشتن سرور‌ها از بازیکنان عذرخواهی کرده، اما این اقدام استودیو مذکور به ما یادآوری می‌کند که در جهانی مبتنی بر سیستم سرمایه‌داری زندگی می‌کنیم و گاهی اوقات بازی‌سازان برای بقا لازم است دست به چنین کارهایی بزنند.

بازی امانگ آس حاوی آیتم‌های تزئینی بسیار زیادی از جمله حیوانات خانگی، کلاه، پوشش و پلاک است. برخی از این موارد در حال حاضر بخشی از بسته‌های الحاقی پولی هستند که به واسطه ویژگی Link Account می‌توانید روی پلتفرم‌های مختلف و بدون خریداری مجدد از آن‌ها استفاده کنید. اگر دوست دارید در هر شرایط و با هر پلتفرمی از تجربه بازی Among Us لذت ببرید، این ویژگی برای شما مفید خواهد بود.

آپدیت جدید بازی امانگ آس برای تمامی پلتفرم‌های مقصد این اثر منتشر شده و هم‌اکنون می‌توانید با به روز رسانی بازی خود از ویژگی‌های آن از جمله نقش‌های جدید و سیستم Cosmicube بهره ببرید. نظر شما در مورد آپدیت Role & Cosmicube بازی Among Us چیست؟ آیا محتواهای آن نظر شما را به خود جلب کرده‌اند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    ناشناس?

    مهمان

    یه سوالی داشتم تو این نقشه ها، من یکی شو کامل کردم و اینکه باز نقشه جدیدی میاد ؟ کی میاد؟(نقشه های ست و لباسو ..)

    پاسخ دهید