پرفروش‌ترین بازی‌های هفته گذشته بریتانیا
محمد صادق شجاعی

پرفروش‌ترین بازی‌های هفته گذشته بریتانیا: صدر‌نشینی Call of Duty: Vanguard

محمد صادق شجاعی 20 آبان 1400 بدون دیدگاه
934 بازدید

پس از آن که آثار مختلفی اعم از Back 4 Blood و  Guardians of the Galaxy نتوانستند از پس بازی FIFA 22 بربیایند، بالاخره حریفی قدر برای شبیه‌ساز فوتبال شرکت Electronic Arts در دسترس قرار گرفت. طبق جدید‌ترین اخبار بازی، تازه‌ترین اثر سری کالاف دیوتی یعنی بازی Call of Duty: Vanguard در هفته اول انتشار خود توانست به صدرنشینی بازی فیفا 22 پایان داده و جایگاه اول پرفروش‌ترین بازی‌های هفته گذشته بریتانیا را در اختیار بگیرد.

با این وجود که در هفته‌های گذشته آثار مختلف و متعددی منتشر شدند، اما به دلیل محبوبیت بالای ورزش فوتبال و سری فیفا در انگلستان، طبیعی بود که بازی FIFA 22 تا مدت‌ها پس از عرضه در صدر جدول پر‌فروش‌ترین بازی‌های انگلستان قرار داشته باشد. با این حال استقبال بالای بازیکنان بریتانیایی از بیست و نهمین بازی سری فیفا با افت قابل ملاحظه‌ای همراه شده و این دسته از گیمر‌ها با روی خوش از بازی کالاف دیوتی استقبال کردند.

علی‌رغم مشکلات متعددی که گریبانگیر شرکت Activision-Blizzard شده‌اند، موفقیت بازی Call of Duty: Vanguard در جلب نظر بازیکنان قابل پیش‌بینی بود. با این حال، کمتر بازیکنی انتظار داشت که بازی Fortnite به عنوان اثری رایگان که می‌توانید از طریق فروشگاه‌های دیجیتالی مختلف آن را دریافت و بدون صرف هزینه تجربه کنید، در بین پرفروش‌ترین بازی‌های هفته گذشته بریتانیا قرار بگیرد. علاقه و توجه بازیکنان به بازی فورتنایت باعث شد که نسخه Minty Legends Pack این اثر در بین 10 بازی پر‌فروش انگلستان و بالاتر از بازی Far Cry 6، در رتبه نهم قرار بگیرد.

بازی Guardians of the Galaxy که در هفته‌های گذشته بزرگترین تهدید برای صدر‌نشینی بازی FIFA 22 محسوب می‌شد، با افت قابل توجه از رتبه دوم به رتبه ششم سقوط کرده است. بازی Mario Party Superstars، جدید‌ترین انحصاری کنسول نینتندو سوییچ که در هفته‌ای مشابه نگهبانان منتشر شد، همچنان رتبه سوم را در اختیار دارد. این امر نشان می‌دهد که بر‌خلاف آثار دیگر پلتفرم‌ها، بازی‌های کنسول Nintendo Switch با افت کمتری رو‌به‌رو شده و می‌توانند فروش مناسب خود را حفظ کنند.

پرفروش‌ترین بازی‌های هفته گذشته بریتانیا

افزایش قابل‌توجه فروش بازی Spider-Man: Miles Morales

بر همین اساس، بازی‌های Animal Crossing: New Horizons و Mario Kart 8 Deluxe با وجود مدت زمان نسبتا زیادی که از انتشار آن‌ها می‌گذرد، هنوز در بین پرفروش‌ترین بازی‌های هفته گذشته بریتانیا حضور دارند. لازم به ذکر است که بازی ماریو کارت 8 دیلاکس اخیرا به عنوان پر‌فروش‌ترین بازی سری Mario Kart معرفی شده است. به واسطه افزایش تعداد کنسول‌های پلی استیشن 5 موجود در بازار بریتانیا، بازی Spider-Man: Miles Morales باری دیگر در بین آثار لیست پر‌فروش انگلستان در هفته گذشته قرار گرفته است. با توجه به رسیدن پنج هواپیمای پر شده با نسخه‌های استاندارد و دیجیتال پلی استیشن 5 به بریتانیا، به نظر می‌رسد بازی اسپایدرمن: مایلز مورالز تا مدت‌ها در لیست مذکور حضور داشته باشد. لیست پرفروش‌ترین بازی‌های هفته گذشته بریتانیا به شرح زیر است:

  1. Call of Duty: Vanguard
  2. FIFA 22
  3. Mario Party Superstars
  4. Mario Kart 8: Deluxe
  5. Spider-Man: Miles Morales
  6. Guardians of the Galaxy
  7. Animal Crossing: New Horizons
  8. Minecraft (Switch)
  9. Fortnite Minty Legends Pack
  10. Far Cry 6

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.