Elder-Scrolls-6
یحیی رحیمی

مدیرعامل بتسدا دلیل انتشار دیرهنگام Elder Scrolls 6 را توضیح داد

یحیی رحیمی 19 آبان 1400 بدون دیدگاه
689 بازدید

تاد هاوارد، مدیرعامل شرکت بتسدا به مناسبت ده‌سالگی انتشار The Elder Scrolls V: Skyrim، مصاحبه‌ای طولانی با رسانه‌ی IGN داشته و به سوالات مختلف طرفداران در مورد بازی‌های جدید پاسخ داده است. او به فاصله‌ی طولانی ایجاد شده میان انتشار بازی اسکایرم و دنباله‌ی آن به نام The Elder Scrolls 6 اشاره کرده و دلیل آن را شرح داده است.

آقای هاوارد باور دارد که محبوبیت بازی Skyrim و رو آوردن بازیکنان مختلف در طی سالهای گذشته به این اثر نقش‌آفرینی، نشان از زنده بودن بازی و ادامه‌ی حیات مناسب آن دارد و همین محبوبیت ادامه‌دار باعث شده تا بتسدا، امکان امتحان ایده‌های جدید و ساخت بازی‌هایی مانند Starfield را داشته باشد.

مگر می‌شود کسی برنامه بریزد که چنین فاصله‌ی طولانی میان اسکایرم و دنباله‌ی آن ایجاد شود؟ نمی‌توانم بگویم این اتفاق خوبی است. ای کاش می‌توانستم چوب جادو را تکان دهم و بازی ساخته شود. واضح است که ما دنبال امتحان ایده‌های جدید هستیم ، برای نمونه Fallout 4 یک موفقیت بزرگ بود و ما وقت زیادی صرف توسعه‌ی آن کردیم و پس از آن خواستیم که با Fallout 76 به سراغ یک اثر آنلاین برویم. سپس احساس کردیم باید بازی مانند استارفیلد بسازیم و باید بگویم که ما ساخت آن را پس از انتشار فال اوت 4 شروع کردیم. اگر حال زمان مناسبی نیست، پس باید کی این بازی را منتشر کنیم؟‌

انتشار Elder Scrolls 6

Elder Scrolls 6 اولویت اصلی نیست

مدیرعامل بتسدا در ادامه از موفقیت مجموعه‌ی الدر اسکرولز صحبت کرده است:‌ «ما حس کردیم که بازی الدر اسکرولز به یک مجموعه‌ی مناسب تبدیل شده است و به خصوص که Elder Scrolls Online را در اختیار داریم و حال وقت آن است که چنین کاری را با استارفیلد انجام دهیم. واضح است که ساخت هر چیزی بیشتر از انتظار اولیه طول می‌کشد و ما میخواهیم اثری مناسب ارائه دهیم.» تاد هاوارد خرداد ماه امسال، توضیحاتی در مورد ساخت بازی Elder Scrolls 6 ارائه داد و احتمال انتشار بازی در سالهای آینده را ضعیف دانست.

زمان زیادی تا معرفی کامل بازی Elder Scrolls 6 باقی مانده و تمرکز اصلی بتسدا روی انتشار Starfield است. آقای هاوارد در بخش دیگری از صحبت‌هایش به پیشرفت رضایت‌بخش تولید استارفیلد اشاره کرده و باور دارد که بازی قابل تجربه است و زمان کافی برای پولیش و رفع باگ‌های نهایی وجود دارد. اثر علمی تخیلی بتسدا قرار است نوامبر سال آینده‌ی میلادی برای ایکس‌باکس سری و کامپیوتر منتشر شود و اولین بازی با ایده‌های نوین در طی 25 سال اخیر بتسدا است.

شرکت بتسدا به مناسبت ده‌سالگی بازی اسکایرم، نسخه‌ی ویژه‌ی این بازی به نام Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition را با قیمت 50 دلار برای برای کنسول‌های پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر به صورت دیجیتالی منتشر کرده است. افرادی که نسخه‌ی پیشین بازی را خریداری کرده‌اند، می‌توانند با پرداخت 20 دلار، نسخه‌ی جدید را دریافت کنند. گفتنی است تغییرات زیادی از لحاظ گرافیکی ایجاد شده است و همچنین محتوای بیشتر مانند قابلیت ماهیگیری اضافه شده است.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.