Deathloop
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بازی Deathloop و جزئیات نسخه‌های مختلف آن اعلام شد

یحیی رحیمی 22 آبان 1399 بدون دیدگاه
591 بازدید

استودیو Arkane Studios چند وقت پیش، تاریخ انتشار بازی Deathloop را به سال 2021 میلادی منتقل کرد و بالاخره تاریخ انتشار نهایی بازی را اعلام کرده است. این بازی ازجمله عناوینی است که روی کنسول پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و این نتیجه قرارداد انحصاری بود که سونی چند ماه پیش با استودیو بست. بر اساس صفحه بازی در وب‌سایت پلی استیشن، منتظر عرضه بازی در روز 21 مه 2021 باشید.

بر اساس صفحه بازی در فروشگاه پلی استیشن، قیمت نسخه استاندارد، 120 دلار است که تنها بازی اصلی را در اختیار خریدار قرار می‌دهد و قیمت نسخه دلوکس هم که چندین ویژگی منحصربه‌فرد دارد، 150 دلار خواهد بود. این بالاتر از قیمتی است که انتظارش را داشتیم و دلیل این قیمت‌گذاری روی پلی استیشن 5 مشخص نیست. درصورتی‌که بخواهید بازی را تجربه کنید، نیاز به اتصال به اینترنت و عضویت در سرویس PS Plus خواهید داشت.

نسخه دلوکس بازی Deathloop، با آیتم‌های تزئینی مانند اسکین های مختلف برای شخصیت‌های بازی و سلاح‌های موجود همراه خواهد بود. موسیقی متن بازی هم در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت و خرید این نسخه، یک خیز اولیه به‌حساب می‌آید و سرعت پیشرفت بازیکن را افزایش می‌دهد. افرادی که بازی را پیش‌خرید کنند، قادر به دریافت اسکین Storm Rider خواهند شد و البته یک Trinket که اجازه دریافت یک آیتم دیگر را به آن‌ها می‌دهد.

اسکین های مختلفی برای شخصیت‌ها در نظر گرفته‌شده که ازجمله آن‌ها می‌توان به Party Crasher برای شخصیت Colt و Sharp Shooter برای Julianna اشاره کرد. فعلاً مشخص نیست آیا تاریخ انتشار اعلام‌شده مربوط به نسخه جهانی آن است یا اینکه تنها مربوط به یک کشور خاص است، زیرا که تنها صفحه نیوزیلند بازی آپدیت شده است. بازی Deathloop ازجمله عناوین انحصاری زمان‌دار پلی استیشن 5 به‌حساب می‌آید که قرار است روز 21 مه 2021 برابر با 31 اردیبهشت 1400 عرضه خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.