بازی FIFA 22
یحیی رحیمی

آپدیت سوم بازی FIFA 22 با هدف حل مشکلات کریر مود منتشر شد

یحیی رحیمی 19 آبان 1400 بدون دیدگاه
2,702 بازدید

الکترونیک آرتز با انتشار آپدیت سوم FIFA 22 به حل مشکلات فنی موجود در بخش‌های کریر و ولتا پرداخته است و امکان تجربه‌ی بازی را برای بازی‌کنان ساده کرده است. این آپدیت که با نام Title Update 3 شناخته می‌شود و بخشی از پچ 1.14 بازی است، نواقص جدی را برطرف می‌کند که توسط بازی‌کنان و کاربران شبکه‌های اجتماعی گزارش شده بود.

مهم‌ترین تغییری که آپدیت سوم FIFA 22 ایجاد می‌کند، افزودن دو مینی‌گیم به بخش Volta Arcade است. اولی که Bucket Ball نام دارد، یک بازی تیمی است که بازی‌کنندگان باید تمام تلاش خود را برای به ثمر رساندن گل‌ انجام دهند و امتیاز بیشتری نسبت به حریف به دست بیاورند. مینی‌گیم Closest to the Pin نیز بازیکنان را مجبور به شوت‌زنی به اهدافی از پیش تعیین‌شده می‌کند و فردی که بتواند توپ را به مرکز هدف شلیک کند، امتیاز بیشتری به دست خواهد آورد.

آپدیت جدید فیفا 22 همچنین مشکلات بخش کریر (Career) را حل می‌کند. تعدادی از بازی‌کنان در مورد حذف فایل‌های ذخیره و پاک شدن میزان پیشرفتشان در بازی خبر داده بودند که مشکلی جدی به حساب می‌آمد. اگرچه الکترونیک آرتز هنوز یک راه‌حل جدی برای مشکل ارائه نداده است؛ اما تغییری هنگام خروج از بخش کریر ایجاد کرده و در صورتی که بخواهید به منو اصلی برگردید، پیامی ظاهر می‌شود که هشدار ذخیره‌ی بازی را به شما می‌دهد. این پیام بدین معنی است که باید بازی را به‌صورت دستی ذخیره کنید و به ذخیره‌ی خودکار بسنده نکنید.

آپدیت سوم FIFA 22

رفع‌ مشکلات جدی در آپدیت سوم FIFA 22

علاوه بر مشکلات قیدشده، باگ‌های دیگر مانند: تغییر مکان توپ هنگام ضربات آزاد، خطاهای بی‌مورد حریف، نادیده‌ گرفتن خطاها توسط داور، پرش‌های نامناسب دروازه‌بان، عدم شمارش گل‌ به خودی و نمایش نادرست آمار و ارقام در بخش کریر برطرف شده‌اند. به طور کل، هدف اصلی این آپدیت، برطرف سازی مشکلات گزارش شده و همچنین اضافه کردن دو حالت جدید به بخش فوتبال خیابانی (Volta) است.

الکترونیک آرتز آپدیت سوم FIFA 22 را هفته‌ی گذشته برای کامپیوتر منتشر کرده و حال آپدیت را برای کنسول‌ها نیز منتشر کرده است. در صورتی که فیفا 22 را خریداری کرده‌اید، می‌توانید با مراجعه به بخش آپدیت‌های بازی در کنسول، به‌روزرسانی را دانلود کنید. گفتنی است دسترسی به بازی بدون دریافت پج 1.14 امکان‌پذیر نیست و اگر از مشکلات عجیب‌وغریب بازی می‌نالید، بالاخره راه‌حلی برای آن‌ها پیدا شده است.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.