دانلود بازی Time Loader برای PC
دانلود بازی Time Loader برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Time Loader برای PC

پارسی گیم 14 آبان 1400 بدون دیدگاه
4,857 بازدید

دانلود بازی Time Loader برای کامپیوتر

امروز شاهد ظهور عناوین پلتفرمر زیادی هستیم که هر کدام سبک و سیاقی متفاوت و منحصربه‌فرد داشته و گیم پلی جذابی را ارائه می‌دهند. نوآوری حرف اول را برای محبوبیت این سبک از عناوین میزند و سازندگان در استودیوهای بزرگ و کوچک، دائم باید ایده‌های نو و متفاوت را در قالب پلتفرمر ارائه دهند تا توجه مخاطب را جلب کنند. بازی Time Loader از استودیو Flazm عنوانی متفاوت در این سبک بوده که داخل آن باید یک خودروی رباتیک را از موانع مختلف عبور دهید.

شما با کنترل این ماشین مسیر خود را آغاز کرده و در زمان به عقب برمی‌گردید تا با تغییر گذشته، از وقوع یک فاجعه در زمان حال جلوگیری کنید. محیط‌های بازی در محل زندگی سازنده شما طراحی شده و باید معماهای مختلف را داخل آن حل کرده، از موانع عبور کرده و با پیدا کردن اشیاء ارزشمند، قدرت‌های جدیدی پیدا کرده و خودتان را ارتقا دهید. یکی از نکات اصلی بازی، اثر اعمال شما در زمان حال است. شما چون به گذشته سفر کرده‌اید، هر عملی که انجام دهید دنیای حال حاضر را تغییر می‌دهد و باید مراقب تمامی حرکت‌های خود باشید.

خودروی شما به یک بازی رباتیک مجهز بوده که توسط آن می‌توانید با اشیاء مختلف تعامل داشته و برای حل معماها و از بین بردن موانع، کمک بگیرید. قابلیت‌های جدید زیادی با پیشروی در بازی در اختیار شما قرار خواهد گرفت، از پرش‌های بلند گرفته تا قلاب برای آویزان شدن، پیچ‌گوشتی برای باز کردن درها و… که هر کدام برای عبور از قسمت‌های مختلفی از مراحل کاربرد دارند.

در کنار گیم پلی جذاب، موسیقی نوستالژیک دهه 90 و گرافیکی رنگارنگ و قابل‌قبول نیز در Time Loader همراهتان خواهد بود تا بهترین تجربه را از این بازی پلتفرمر متفاوت داشته باشید. نوآوری سازندگان برای این عنوان مثال‌زدنی بوده و ارزش تجربه بازی را چند برابر کرده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Webbed و Sable را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Time Loader با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1 / 8.1 / 10
Processor: i3 Sandy Bridge Dual Core or Equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: Controller recommended

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Core i5-7300HQ or higher
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX1050 Ti or higher
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Time Loader is a story-driven, physics-based puzzle platformer with a twist. At the helm of a small robot, you’ll travel back to the 90s to prevent a tragic accident. Explore the house of your creator, solve brain-teasing puzzles, acquire unique and powerful upgrades, and see common household items from an entirely new perspective!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.