نسخه پلی استیشن 1 بازی Bloodborne
محمد صادق شجاعی

نسخه پلی استیشن 1 بازی Bloodborne سال آینده منتشر خواهد شد

محمد صادق شجاعی 11 آبان 1400 4 دیدگاه
1,355 بازدید

استودیو FromSoftware در کنار آثار مولتی پلتفرم خود از جمله سری Dark Souls، در سال 2015 اقدام به انتشار بازی Bloodborne به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 کرد. این اثر به واسطه ویژگی‌هایی همچون گیم‌پلی هیجان‌انگیز، سطح بالای دشواری، اتمسفر بی‌نظیر و تم‌های لاوکرفتی، مورد توجه بسیاری از بازیکنان قرار گرفته و به یکی از بهترین بازی‌های تاریخ تبدیل شده است. تا‌کنون اقتباس‌ها و محتواهای مختلفی با محوریت بازی بلادبورن منتشر شده، اما یکی از عجیب‌ترین موارد نسخه پلی استیشن 1 این بازی است. حال پس از مدت‌ها به اشتراک گذاری اطلاعات و سال‌ها ساخت، سازنده این نسخه یعنی لیلیت والتر (Lilith Walther) از انتشار آن در اوایل سال میلادی آینده خبر داده است.

در قالب اولین تریلر نسخه پلی استیشن 1 بازی Bloodborne که در روز هالووین منتشر شده، می‌توانید حال و هوای وحشتناک و رترو این اثر را به خوبی مشاهده کنید. براساس اعلام لیلیت والتر، کاربران پلتفرم کامپیوتر می‌توانند در تاریخ 31 ژانویه 2022 (11 بهمن) بازی Bloodborne PS1 Demake را به صورت رایگان تجربه کنند. این اثر تنها شامل منطقه اول بازی بلادبورن بوده و پس از دومین باس فایت بازی یعنی Father Gascoigne به پایان می‌رسد. لیلیت والتر به این نکته اذعان کرده که نسخه پلی استیشن 1 بازی Bloodborne دارای ناحیه‌های جدید و اضافه‌ای خواهد بود که بازیکنان می‌توانند در آن‌ها گشت و گذار کنند. همچنین او قصد دارد چند ماه پس از انتشار کد منبع ساخته خود را نیز در دسترس قرار دهد.

نسخه پلی استیشن 1 بازی Bloodborne

محتوا‌های نسخه پلی استیشن 1 بازی Bloodborne

بازی Bloodborne PSX دارای تعداد زیادی از اسلحه‌ها، دشمنان و نواحی مختلف محصول موفق استودیو فرام سافتور است که تمامی آن‌ها با حال و هوای آثار پلی استیشن 1 بازسازی شده‌اند. اگر از عرضه بازی Bloodborne 2 ناامید شده یا قصد دارید بازی بلادبورن را با شرایطی متفاوت تجربه کنید، نسخه پلی استیشن 1 این اثر بهترین گزینه خواهد بود. لازم به ذکر است که بازی بعدی استودیو FromSoftware تحت عنوان بازی Elden Ring در تاریخ 25 فوریه 2022 (6 اسفند) منتشر خواهد شد.

نظر شما در انجام بازی بلادبورن با حال و هوای کنسول PS1 چیست؟ آیا در زمان انتشار آن را تجربه خواهید کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Polygon

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    great wariror

    مهمان

    چه ارزشي داره كه براي كنسول ps1 منتشر شه ؟؟؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Sajjad در پاسخ به great wariror

      مهمان

      برا وان نمیشه واسه پی اس ۵ میاد اما کلاسیک نوشته میشه

    • Avatar

      Nima987 2 aparat در پاسخ به great wariror

      مهمان

      خب کار از محکم کاری که عیب نمیکنه خب واسه ps1 هم بسازم شاید کسایی باشن که هنوز طرفدار ps1 باشن؟

    • Avatar

      alireza در پاسخ به great wariror

      مهمان

      تو اصلا می‌دونی بلاد بورن چه بازی اصلا تو بازی کردی اصلا تو این بازی پلات کردی که برای من نظر سنجی میکنی