تریلر جدید بازی Elden Ring
محمد صادق شجاعی

تریلر جدید بازی Elden Ring در جریان The Game Awards 2021 نمایش داده شد

محمد صادق شجاعی 20 آذر 1400 بدون دیدگاه
871 بازدید

بازی Elden Ring یکی از مورد‌انتظار‌ترین آثار سال آینده میلادی است که طرفداران و علاقه‌مندان سری Dark Souls و ساخته‌های هیدتاکا میازاکی برای تجربه آن روز‌شماری می‌کنند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، در جریان رویداد The Game Awards 2021 تریلر جدید بازی Elden Ring به نمایش گذاشته شد که طبق سنت استودیو FromSoftware به جای آن که به سوالات قبل پاسخ دهد، تنها پرسش‌های بیشتری به وجود آورده است.

در طول تازه‌ترین تریلر محصول جدید استودیو فرام سافتور یک راوی فاش می‌کند که الدن رینگ شکسته شده، اما هیچکس نمی‌داند که چه کسی و به چه دلیلی این کار را انجام داده است. به این واسطه جنگی بین نیمه‌خدایان رخ می‌دهد که زمین را نابود و ساکنان آن را از بین می‌برد. در این شرایط، یک ارتش بزرگ شهری، واقع در پایه درخت عظیم‌الجثه نورانی که در تریلر‌های اولیه و بتا دیده می‌شود، را محاصره کرده و قصد تسخیر آن را دارد.

در جریان تریلر جدید بازی Elden Ring شاهد مبارزه‌ای بین The Blade of Miquella, Malenia The Severed و جنگجویی غول‌پیکر به نام The Conquerer of Stars, General Radhan که دو شمشیر عظیم‌الجثه را حمل می‌کند، هستیم. در حالی که مالنیا به سمت ژنرال رادهان حمله می‌کند، هیولای عجیب و غریب بازوی او را قطع می‌کند، اما این امر باعث توقف مبارزه نمی‌شود. در پایان مبارزه و در حالی که مالنیا شمشیر خود را در بدن ژنرال رادهان فرو کرده، اتفاقی غیر‌منتظره برای او رخ می‌دهد. موهای مالنیا درخشیده و به شکل گلی شکوفا شده تبدیل می‌شوند. به نظر می‌رسد این همان قدرتی است که الدن رینگ می‌تواند به صاحبانش اعطا کند. این دو جنگجو در محلی به نبرد می‌پردازند که پر از سربازان کشته شده و سلاح‌های بر زمین افتاده است. این امر نشان می‌دهد جنگ حقیقتا این مکان را به ویرانه تبدیل کرده است.

تریلر جدید بازی Elden Ring

معرفی شخصیتی جدیدی در تریلر جدید بازی Elden Ring

با توجه به نمایش‌هایی که تا‌کنون از بازی Elden Ring دیده‌ایم، به نظر می‌رسد این اثر از ساخته‌های قبلی استودیو FromSoftware و برنده جایزه بهترین بازی سال از مراسم The Game Awards 2019 یعنی بازی Sekiro: Shadows Die Twice الهام گرفته است. کاوش و گشت و گذار در بازی الدن رینگ پیشرفت بزرگی نسبت به آثار مرسوم سبک Soulsborne داشته است. همچنین به نظر می‌رسد سازندگان برای سیستم جادو نگاهی به سری Dragon’s Dogma داشته و به خوبی توانسته‌اند سلاح‌های سرد و جادو را ادغام کنند.

بازی Elden Ring در تاریخ 25 فوریه 2022 (6 اسفند) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد تریلر جدید بازی Elden Ring چیست؟ آیا این نمایش توانسته شما را بیش از پیش به تجربه این اثر تشنه کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.