دانلود بازی Murder Diaries 2 برای PC
دانلود بازی Murder Diaries 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Murder Diaries 2 برای PC

پارسی گیم 10 آبان 1400 بدون دیدگاه
1,939 بازدید

دانلود بازی Murder Diaries 2 برای کامپیوتر

یکی از سبک‌های محبوب و متفاوت در بازی‌های ویدیویی، کارآگاه بازی و حل کردن پرونده‌های جرم و جنایت بوده است. تا به امروز عناوین زیادی با محوریت این سوژه منتشر شده‌اند و طرفداران این سبک می‌توانند از بین آن‌ها بسته به سلیقه خود، انتخاب‌های زیادی داشته باشند. بازی Murder Diaries 2 از استودیو EpiXR Games عنوانی در همین سبک و سیاق بوده که داخل آن باید معمای یک قتل را به شکلی کاملاً متفاوت و نوآورانه حل کنید.

شما در این بازی باید روایت زندگی دو نفر را دنبال کنید، یک قاتل حرفه‌ای و یک کارآگاه. با پیشروی در داستان، لحظات مهمی از زندگی هرکدام را دوباره تجربه خواهید کرد که شما را درگیر معمای یک قتل مرموز می‌کند، معمایی که شاید تا به حال نظیرش را ندیده باشید. حال باید از نکات مرموزی پرده بردارید و در محیط‌های جذاب و متفاوت مراحل بازی، با آزادی عمل زیادی گشت‌وگذار کرده و از روایت داستانی جذاب لذت ببرید. اگر به کارآگاه بازی و حل معما علاقه دارید، ناامید نخواهید شد.

گیم پلی بازی سبکی متفاوت را در ژانر کارآگاهی معرفی می‌کند. شما نقش یک روح سرگردان و آزاد را در محیط‌های بازی خواهید داشت، در واقع روح فردی که در حال تجربه این داستان است. شما در مقایسه با سایر اشیاء موجود بسیار کوچک هستید و می‌توانید آزادانه در آن پرواز کنید. هدف شما پیدا کردن قطعات مختلفی از خاطرات دو شخصیت اصلی بازی است، پیدا کردن این قطعات نقشی کلیدی را برای پیشروی در مراحل، بازی خواهند کرد. هر بار که خاطره جدیدی پیدا کنید، محیط به آن واکنش نشان داده و بخش بزرگ‌تری از معما برایتان روشن خواهد شد.

مراحل ابتدایی بازی ساده‌تر بوده و با پیشروی در آن‌ها، محیط‌های پیچیده و سورئالی را تجربه خواهید کرد که نظیرش را کمتر دیده‌اید. بازی 15 مرحله داشته که در طول هرکدام باید تعدادی معما و خاطره پیدا کرده و با عبور از آن‌ها، به حل کردن این معمای قتل نزدیک‌تر شوید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Kathy Rain Directors Cut و The Good Life را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Murder Diaries 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Win 10
Processor: i5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 960
Storage: 7 GB available space
Sound Card: No specific requirements.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Win 10
Processor: i7
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 960
Storage: 7 GB available space
Sound Card: No specific requirements.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In this game you abstractly follow the narration of a murderer and a joung detective through their lifes and thoughts. This leads you straight into the middle of an exciting murder case and a murder mystery unlike you have ever seen before unfolds.
Figure out what happened, explore fascinating landscapes and abstract environments and enjoy the thrilling storytelling. Collect pieces of the story while freely floating through related environments and immerse yourself into an intriguing story filled with blood and murder.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.