Quake
مبین نعمت‌اللهی

استودیو id Software برای نسخه جدید بازی Quake یا Doom استخدام می‌کند

مبین نعمت‌اللهی 9 آبان 1400 بدون دیدگاه
249 بازدید

همه‌ی ما استودیو id Software را به‌عنوان مبتکر بازی‌های تیراندازی اول‌شخص می‌شناسیم؛ استودیویی باسابقه که جدیدا لیستی از سمت‌های موردنیاز برای پروژه‌ای که یک اثر خاطره‌انگیز معرفی شده، منتشر کرده است.

بنا بر این فهرست، استودیو سافتور، خالق فرنچایز‌هایی همچون Quake, Rage و البته Doom به دنبال یک انیماتور ارشد، یک هنرمند Skybox، یک هنرمند مفهومی در کنار دیگر سمت‌های فنی برای پروژه‌ی جدید خود که آن را اثری خاطره‌انگیز در سبک تیراندازی اول‌شخص نامیده، می‌گردد. به طور قابل‌توجه، سمت‌های معرفی شده بر توانایی علاقه‌مندان در پیاده‌سازی محیط‌های فانتزی و علمی‌تخیلی در چارچوب اثری تراز اول تعریف شده است.

همان‌حال که مشاغل موردنیاز نام پروژه را فاش نمی‌کند، ابهاماتی به سمت‌و‌سوی پروژه‌هایی از مجموعه بازی‌های Quake و Doom نشانه می‌رود. پروژه‌ای جدید که به گفته‌ی عوامل توسعه‌دهنده یک بازی تیراندازی اول‌شخص طولانی‌مدت خواهد بود. یک اثر تیراندازی نمادین برای پلتفرم‌های مدرن، در کنار وضوح‌تصویر 4K و پشتیبانی از نمایشگر‌های عریض، مدل‌‌های پیشرفته و نورپردازی پویا که همگی از جمله ویژگی‌های این پروژه قلمداد شده‌اند.

Doom Eternal

پروژه‌ای بلندپروازانه به دست‌پخت id Software

بازی Doom Eternal که در ماه مارس سال 2020 میلادی به انتشار رسید، تمجید و ستایش اصحاب‌رسانه را با خود به دنبال داشت. اثری موفق که چندی بعد از انتشار، دو محتوای‌اضافی تحت‌عنوان The Ancient Gods در دو پارت یک و دو دریافت و سرانجام پورت‌های ارتقایافته بر روی کنسول‌های قدرتمند حال‌حاضر را به علاقه‌مندان ارائه داد. از سوی دیگر، بازی Quake Champions که جدیدترین نسخه از این فرنچایز تلقی می‌شود، با استقبال کمی از سوی بازی‌کنندگان همراه شد که به همین منظور حدس و گمان‌ها در رابطه با تعریفات id Software از نیازمندی‌های مرتبط با طراح محیط‌های علمی‌تخیلی، به احیای این فرنچایز بعد از گذشت 5 سال حکایت دارد.

مجموعه‌ای که به‌واسطه‌ی خریداری شرکت Bethesda Softworks با مبلغی گزاف توسط مایکروسافت و فعالیت در چارچوب‌ سیاست‌های تیم Xbox Game Studios هم‌اکنون بر روی سرویس گیم پس در دسترس است.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.