بازی DOOM Eternal
هادی اسماعیل‌زاده

آپدیت 6.66 بازی DOOM Eternal حالت هورد را به ارمغان می‌آورد

هادی اسماعیل‌زاده 1 شهریور 1400 بدون دیدگاه
741 بازدید

در جریان رویداد QuakeCon 2021، مارتی استراتون و هوگو مارتین از استودیو Id Software، جزئیات آپدیت 6.66 بازی DOOM Eternal را ارائه کردند؛ یک به‌روزرسانی جدید که بهبودهایی در حالت‌ Battlemode و اضافه شدن حالت هورد (Horde) را به دنبال دارد. تیم توسعه در ابتدا قصد داشت حالت Invasion را منتشر کند که در آن بازیکنان وارد کمپین‌های تک‌نفره سایر بازیکنان می‌شوند؛ اما ویژگی‌های این حالت را با بخش هورد ترکیب کرده و پاییز امسال، اوج هیجان را به بازی «دووم اترنال» خواهد آورد.

بااین‌حال، استودیو Id Software تصمیم گرفت این حالت را کنار بگذارد زیرا «پیامدهای پیش‌بینی‌نشده همه‌گیری کرونا»، تا حد زیادی بر چرخه‌ی توسعه حالت Invasion تأثیر گذاشت؛ بنابراین طبق اعلامیه‌ای که استودیو در اوایل تابستان امسال در ماه ژوئیه منتشر کرد، یک حالت Horde Mode تک‌نفره جایگزین شد. همچنین به بازیکنان وعده داده شد که باعرضه یک به‌روزرسانی در آینده، روند مسابقات در حالت Battlemode بهبود خواهد یافت؛ هرچند در آن زمان، اطلاعات زیادی دراین‌خصوص ارائه نشد. خوشبختانه رویداد QuakeCon 2021، جزئیات زیادی را در مورد محتوای بعدی بازی در اختیار ما قرار داده است.

در جریان رویداد QuakeCon 2021، مارتی استراتون، تهیه‌کننده اجرایی و هوگو مارتین، کارگردان بازی، اطلاعاتی را در خصوص این آپدیت ارائه دادند. آن‌ها در مورد روند توسعه بازی DOOM Eternal و پشتیبانی مداوم پس از انتشار آن که هنوز به پایان نرسیده است صحبت کردند.

بازی DOOM Eternal

ویژگی‌های آپدیت 6.66 بازی DOOM Eternal

به گفته توسعه دهندگان استودیو Id Software، آپدیت 6.66 در تاریخی نامعلوم در پاییز امسال منتشر می‌شود و دسترسی به حالت جدید هورد را به همراه دارد؛ در این حالت، موجی از شیاطین مختلف به سمت بازیکنان روانه می‌شوند که باید آن‌ها را از بین ببرید. تمرکز طرفداران در این حالت، کسب بالاترین امتیاز بالا ممکن است. در این راستا، هنگامی که دشمنانی با اولویت بالا وارد میدان نبرد می‌شوند، بهتر است بازیکنان آن‌ها را سریعاً برای کسب امتیاز بالاتر، از بین ببرند.

علاوه بر این، آپدیت 6.66، سیستم قرار گرفتن بازی‌کنان جلوی‌ همدیگر در حالت Battlemode را بهبود می‌بخشد. تعمیرات اساسی در این بخش، سیستم Matchmaking را به بالاترین کیفیت خود می‌رساند؛ به‌گونه‌ای که اطمینان حاصل شود تا بازیکنان با سطح مشابه، در فضاهای رقابتی با یکدیگر مسابقه دهند. بخش Stronghold در حالت Battlemode نیز در آپدیت 6.66 قرار دارد و با دو سطح مستر Mars Core و World Spear کامل می‌شود.

پشتیبانی استودیو Id Software از بازی DOOM Eternal قابل‌تحسین است. در ماه‌های اولیه انتشار بازی در بهار 2020، استودیو Id Software اولین قسمت از بسته گسترش‌دهنده داستانی DOOM Eternal را که خدایان باستانی نام داشت، منتشر کرد. قسمت دوم چند ماه پس از آن عرضه شد و در ادامه نیز شاهد عرضه پچ‌های مختلف برای بازی بودیم.

در ماه ژوئن، آپدیت‌هایی رایگان برای نسخه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری بازی بودیم که به دارندگان این کنسول‌ها اجازه می‌داد تا از قابلیت‌های جدید ردیابی پرتو، گیم پلی 120 فریم بر ثانیه و وضوح خیره‌کننده 4K بهره‌مند شوند. انتشار آپدیت 6.66 بازی، بهانه‌ای برای تجربه مجدد بازی در پلتفرم‌های مختلف خواهد بود.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.