GTA-Trilogy
یحیی رحیمی

ساخت ریمستر GTA Trilogy بیش از دو سال طول کشیده است

یحیی رحیمی 9 آبان 1400 4 دیدگاه
3,531 بازدید

معرفی بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – Definitive Edition باعث ایجاد شور و هیجان زیادی میان طرفداران شده و بسیاری منتظر انتشار بازی هستند تا بالاخره از کیفیت نهایی آن باخبر شوند. بحث‌های زیادی در مورد کیفیت ریمستر وجود دارد و همچنین با سؤالات بی‌پاسخی روبه‌رو هستیم که به نظر تا زمان انتشار بازی ادامه خواهد یافت. با توجه به تعداد طرفداران بی‌شمار بازی جی ‌تی‌ ای، اطلاعات مهمی در مورد زمان شروع ساخت ریمستر GTA Trilogy پیدا شده است.

شرکت راک استار هنگام معرفی ریمستر سه گانه GTA، طرفداران را با اعلام استودیو توسعه‌دهنده شگفت‌زده کرد. هیچ‌کدام از استودیوهای داخلی راک‌‌استار روی ریمستر کار نکرده‌اند و در مسئولیت آن به استودیو Grove Street Games واگذار شده است. این گروه قبلاً با نام War Drum شناخته می‌شد و به مدت ده سال است که روی پورت بازی‌های این مجموعه برای موبایل کار می‌کند. این همان استودیویی است که بازی Grand Theft Auto: Chinatown Wars را در سال 2010 برای سیستم‌عامل iOS منتشر کرد.

اعلام استودیو توسعه‌دهنده ریمستر GTA Trilogy، باعث شد تا هواداران قدیمی دست به کار شوند و تحقیقات گسترده‌ای انجام دهند. اولین قدم، یافتن مدیرعامل استودیو بود که توماس ویلیامسن نام دارد. طرفداران با یافتن صفحه‌ی لینکداین وی، اطلاعات مهمی در مورد زمان شروع ساخت بازی پیدا کردند. بنابر مطلبی که توسط آقای ویلیامسن منتشر شده، استودیو Grove Street از دو سال پیش تابه‌حال در حال توسعه‌ی بازی با همکاری راک‌استار بوده و آن را پروژه‌ای دشوار نامیده است.

ریمستر GTA Trilogy

کیفیت ریمستر GTA Trilogy در چه سطحی است؟

تعدادی از رسانه‌ها و طرفداران باور داشتند که ریمستر سه گانه GTA توسط استودیو Rockstar Dundee که در سال 2020 خریداری شد، تولید می‌شود. این استودیو قبلاً با نام Ruffian Games شناخته می‌شد و از آنجایی که هیچ پروژه‌ای برای آن تعریف نشده بود، منطقی بود که در مورد توسعه‌ی مخفیانه بازی توسط این گروه فکر کنیم. معرفی Grove Street به عنوان توسعه‌دهنده ریمستر جی‌ تی ای، باعث شد تا به فکر پروژه‌ی در حال ساخت استودیو Dundee بیفتیم.

با تائید توسعه‌ی بازی GTA Trilogy توسط این استودیو جدید، طرفداران نگرانی خود را مبنی بر کیفیت نهایی بروز داده‌اند. اگر بازی‌های پورت شده برای موبایل توسط این گروه را تجربه کرده باشید، می‌دانید که کیفیت آن‌ها چندان چنگی به دل نمی‌زند و شاید تنها سن آندریاس برای موبایل، کیفیت قابل قبولی داشته باشد. واضح است که این گروه نسبت به گذشته تغییر کرده و همچنین ریمستر سه گانه GTA نیز پروژه‌ی بزرگی است که قطعاً راک‌استار با وسواس زیادی با آن برخورد می‌کند. حجم فایل نصب ریمستر GTA نیز نشان از تغییرات بزرگ می‌دهد. نظر شما چیست؟

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    M_B

    مهمان

    گرافیکش بدک نیست فقط تامی یکم قیافش چاقه لاغر بود بهتر بود گیم پلی رو مثلا تامی و کلود شنا کنند و یا چندتا ماموریت جدید هم بسازن که آموزش شنا بده و با شنا تمومش کنیم مثل سن اندریاس که خودش داره فقط دوتایی دیگه همچین مرحله ای می‌خوان بعدش بتونیم هر اسلحه ای دلمون خواست بگیریم اینجوری نباشه مثلا بین چتر و عینک فقط یکی رو انتخاب کنیم که مامولا چتر فقط یا گنگ سیزار هم باهمون دوست باشه تو مرحله آخر ما به گنگ سیزار کمک می کنیم وقتی بر گردیم به اون منطقه اونا بهمون شلیک می کنن یا گنگ وزی شاید گنگ وزی زیاد حرف نزنه ولی تا یک مشت بزنی بوم وبشه مثل گروب استریت این گنگ هارو وادار کنی بهت کمک کنن یا اون خونه ۱۲۰۰۰۰دلاری وقتی میخری مثل خونه های شصت دلاری بازیه آب استخرش هم خالیه اونم درست کنن بعد تو همون مرحله سیزار اعضای گروب استریت تو ماشین نشستن یک دفعه خودشونو پرت می کنن و فرار این چه وضعشه یا وقتی رایدر رو می کشیم ماشینش هنوز تو خونشه ? بعد تو مرحله آخر سوییت در یکم صدم ثانیه زنگ میزنه بیگ اسموک رو پیدا کردم ?
    یا مثلاً وقتی وزی می‌ره لاس وگاس گنگش هنوز تو سان فرانسیسکو هستند و حتی داخل کازینو هم گنگش نیست ولی تو مراحل هست بعدشم چرا تو بعضی مراحل مثل مرحله آخر تو کاتسین بیگ اسموک شات گان دستشه ولی بعد کاتسیشن یک اسلحه دیگه بعد بعد تمپنی تو کاتسین یک شات گان دیگه داره اما بعد کاتسین شات گانش عوض میشه بعد باورم نمیشه اینو تغییر ندادن اول بازی سی جی رکابی سفید تنشه تازه گوشت هم نداره استخوان بعد چطوری زنده مونده آخه بعد قیافه سی جی اصلا شبیه خواهر و برادرش نیست نکنه بردار ناتنیه.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    راک استار بازی ساختنش عالیه و همه دیگه میدونن که رکورد دار فروش بازی کیه ولی به نظر من نباید راک استار دست به یه همچین کثافت کاری بزرگ بزنه با این تصویر هایی که منتشر شده اصلا معلوم نیست که این یک بازی ریمستر هست و هرکی ببینه میگه این یه دروغ بزرگه ریمستر یعنی کیفیت یعنی بافت خوب یعنی زنده شدن گیم راک استار این بازی هارو تبدیل به یه برنامه کودک کرده من نمیفهم واقعا چرا یکی باید 60 دلار پول بده که یک برنامه کودک رو بازی کنه وقتی میتونه با فعال کردن RTX و ماد گرافیک زدن این بازی ها رو به اثر هنری تبدیل کنه ماد ساز های عزیز تا همین اواخر این بازی هارو به بهترین نحوه ریمستر کردن

    پاسخ دهید
  • Avatar

    صادق

    مهمان

    پس فرقی نکرده. بازی که تو یک سال ساخته بشه چه انتظاری دارید؟؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امین

    مهمان

    شت زدن به ریمستر کردن

    پاسخ دهید