بازی GTA The Trilogy
محمد صادق شجاعی

حجم بازی GTA The Trilogy The Definitive Edition روی کنسول‌ها اعلام شد

محمد صادق شجاعی 5 آبان 1400 2 دیدگاه
13,894 بازدید

ساخت نسخه ریمستر بازی‌های سری GTA یکی از رویا‌های دیرینه بازیکنان سراسر دنیا بود که با معرفی رسمی بازی GTA The Trilogy The Definitive Edition به حقیقت تبدیل شد. مدتی پیش در قالب سیستم مورد نیاز ریمستر سه گانه GTA، مشخص شد که تجربه بازی روی کامپیوتر نیازمند در اختیار داشتن 45 گیگابایت فضای خالی است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، حجم نسخه کنسولی بازی GTA The Trilogy The Definitive Edition اعلام شده است.

در حالی که بسیاری از بازیکنان انتظار رونمایی از بازی GTA 6 را داشتند، شرکت Rockstar با معرفی نسخه باز‌سازی‌شده تعدادی از مشهور‌ترین و محبوب‌ترین آثار سری جی تی ای، به شکل استادانه‌ای علاقه‌مندان این سری را شگفت‌زده کرد. بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition شامل نسخه ریسمتر بازی‌های Grand Theft Auto 3 ،Grand Theft Auto: Vice City و Grand Theft Auto: San Andreas بوده که در کنار بهبود جلوه‌های بصری، دارای ویژگی‌هایی همچون پشتیبانی از رزولوشن 4K، فناوری Nvidia DLSS و امکان تجربه به صورت 60 فریم بر ثانیه است. این بازی در تاریخ 11 نوامبر (20 آبان) به صورت دیجیتالی منتشر شده و نسخه فیزیکی آن در تاریخ 7 دسامبر (16 آذر) در دسترس قرار خواهد گرفت.

براساس صفحه بازی GTA The Trilogy The Definitive Edition در فروشگاه نینتندو موسوم به eShop، این بازی به میزان 25.4 گیگابایت از فضای ذخیره‌سازی کنسول نینتندو سوییچ را اشغال خواهد کرد. با این وجود که بازی مذکور به عنوان یک اثر کنسول Nintendo Switch فضای خالی زیادی لازم دارد، باید به این نکته دقت داشت که بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition در واقع مجموعه‌ای از سه بازی مختلف است. لازم به ذکر است که حجم اعلام شده مربوط به نسخه دیجیتال بوده و براساس اخبار منتشر شده، دارندگان نسخه فیزیکی این بازی باید بخشی از دیتا را دانلود کنند.

بازی GTA The Trilogy

حجم دو برابر نسخه ایکس باکس بازی GTA The Trilogy

حجم نسخه نینتندو سوییچ این بازی با دیگر آثار سری GTA روی پلتفرم‌های ایکس باکس و پلی استیشن به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست. برای مثال می‌توان به بازی GTA 5 اشاره کرد که در حدود چهار برابر فضای خالی بیشتر نیاز دارد. بازی GTA The Trilogy The Definitive Edition روی کامپیوتر و کنسول‌های نسل هشتم و نهم ایکس باکس به ترتیب 45 گیگابایت و 49 گیگابایت از فضای هارد را اشغال خواهد کرد. با این وجود که به صورت رسمی تایید نشده، اما به نظر می‌رسد که نسخه پلی استیشن نیز فضای خالی مشابه ایکس باکس نیاز دارد.

در رابطه با حجم دو برابری نسخه ایکس باکس نسبت به نسخه نینتندو سوییچ، این احتمال وجود دارد که کیفیت بافت‌ها و گرافیک بازی در نسخه کنسول شرکت Nitnedo پایین‌تر از پلتفرم مایکروسافت باشد. اگر اینطور باشد، شرکت راک استار به طرز باورنکردنی در این مورد سکوت کرده است. اگرچه این اقدام ناشر سری GTA از آن جهت قابل درک است که اعلام تفاوت‌های بین دو نسخه بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition ممکن است به فروش آن ضربه بزند.

نظر شما در مورد حجم بازی GTA The Trilogy The Definitive Edition چیست؟ آیا فضای لازم برای نصب این بازی بالاتر از انتظارات شما بوده است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    سلام اقا این gta trigoly کرکش رو مبشه پیدا کرد دانلود کرد یا خیر

    پاسخ دهید
  • Avatar

    MATIN GVR

    مهمان

    من فک میکردم یک ۱۰۰ گیگی بشه

    پاسخ دهید