دانلود بازی World of Tanks برای PS5
دانلود بازی World of Tanks برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی World of Tanks برای PS5

پارسی گیم 7 آبان 1400 بدون دیدگاه
2,154 بازدید

دانلود بازی World of Tanks برای پلی استیشن 5

نوآوری در صنعت بازی‌های ویدیویی امری است که باید همواره حضور داشته باشد تا کلیشه‌ها را بشکند و به تنوع دادن عناوین منتشرشده کمک کند. این امر اما ساده نبوده و نیازمند ذهن‌هایی فعال و خلاق در استودیوهای بازی‌سازی است. یکی از نوآوری‌های اخیر در بازی‌های جنگی آنلاین توسط استودیو Wargaming ارائه شد که منجر به ساخت بازی World of Tanks گردید. بازیکن در محیط این بازی باید سوار بر یکی از قدرتمندترین جنگ‌افزارهای ساخته‌شده توسط بشر شود و به‌صورت آنلاین به نبرد با سایر بازیکنان در نقشه‌ای وسیع برود. اینجا دنیای تانک‌ها است!

به‌صورت خلاصه، بازی مانند تمامی عناوین آنلاین جنگی دیگر است با این تفاوت که به‌جای کنترل سربازها، باید سوار بر تانک وارد نبرد شوید. بیش از 600 مدل تانک مختلف تاریخی در بازی وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودشان را داشته و نقش متفاوتی را در میدان جنگ ایفا می‌کنند. برخی سرعت زیادی داشته و قابلیت مانور بالایی دارند اما با یک شلیک منفجر می‌شوند، برخی دیگر بسیار سنگین و آهسته بوده اما استحکام بالایی دارند. حتی تعدادی تانک در بازی وجود دارد که تمام گلوله‌های خود را از راه دور شلیک کرده و نقش پشتیبان را بازی می‌کنند.

تنوع این تانک‌ها یکی از اصلی‌ترین دلایل جذابیت World of Tanks است. نقشه‌های وسیع بازی اجازه می‌دهد هم‌زمان 30 نفر در آن به‌صورت تیم‌های 15 نفره وارد نبرد شوند. شما باید هر نقشه را به‌خوبی آنالیز کرده و موقعیت مناسبی بسته به نوع تانک خود در آن پیدا کنید. سیستم پیشروی بازی به نحوی است که با بازی کردن، قطعات و تانک‌های جدید و قدرتمندی را آزاد خواهید کرد و یا شکل ظاهری آن‌ها را تغییر خواهید داد تا تانک شما در میدان نبرد منحصربه‌فرد باشد.

گرافیک فوق‌العاده زیبای بازی در کنار مکانیک‌های واقع‌گرایانه تانک‌ها، تجربه شما از نبردها را لذت‌بخش‌تر می‌کند. تمامی جزییات تانک‌ها به زیبایی طراحی شده‌اند و در هیچ بازی دیگری، تانک‌هایی به این شکل پیدا نخواهید کرد. بازی World of Tanks توانسته تا به امروز بیش از 160 میلیون بازیکن را به سمت خود جذب کند که عدد خارق‌العاده‌ای برای یک بازی آنلاین چندنفره محسوب می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های World of Warships و War Thunder را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی World of Tanks با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Command over 600 machines from World War II through the mid-20th century and prove yourself against players from around the world. Experience epic PvP battles with a combination of measured tactics and thrilling combat! More than 600 tanks and military vehicles from history’s greatest tank-building nations await your command! Choose from one of five vehicle types and familiarize yourself with their unique roles on the battlefield. Find the combination of vehicle and nation that fits your playstyle.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 55.2 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.