دانلود بازی War Thunder برای PS5
دانلود بازی War Thunder برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی War Thunder برای PS5

پارسی گیم 5 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
890 بازدید

دانلود بازی War Thunder برای پلی استیشن 5

چه کسی از بازی‌های مجانی بدش می‌آید؟ درواقع همه ما به دنبال یک سرگرمی ارزان‌قیمت هستیم که بتوانیم اوقات بی‌حوصلگی و خالی خود را پرکنیم. استودیو Gaijin Entertainment در سال 2013 بازی War Thunder را به‌صورت مجانی راهی بازار کرد. این بازی یک عنوان استراتژیک است که با اضافه کردن المان‌های MMO سعی در ارائه یک تجربه بی‌نظیر دارد. این بازی ما را مستقیم به میانه جنگ جهانی دوم می‌برد و تلاش می‌کند تا چهره‌ای واقعی از این جنگ را برعکس فیلم‌ها و بازی‌های دیگر نشان دهد. لشکری از نیروهای مختلف چه زمینی و چه هوایی در نظر گرفته‌شده‌اند تا شمارا به میانه جنگ جهانی دوم و همچنین جنگ سرد ببرند. در نبردهایی بزرگ شرکت کنید و پیروز میدان بیرون بیایید.

بازی War Thunder انواع و اقسام تجهیزات جنگی را در بازی گنجانده است. دلتان می‌خواهد با یک جت جنگی وارد میدان شوید و بمباران کنید؟ این قابلیت به بهترین شیوه ممکن در اختیار شماست. همان ابتدا که وارد بازی می‌شوید، پنج ملیت مختلف را مشاهده خواهید کرد. می‌توانید کنترل نیروهای آمریکایی را بر عهده بگیرید یا اینکه طرف آلمان بایستید و نیروهای آلمانی را کنترل کنید. به‌هرحال هرکدام شیوه مبارزه و تجهیزات خاص خودشان رادارند که همین باعث جذابیت دوچندان بازی شده است. به دست گرفتن کنترل وسایل نقلیه جنگی اهمیت بسیار زیادی در بازی دارد. این قابلیت کمتر در بازی‌های ویدیویی دیده می‌شود و بیشتر شاهد کنترل از بالا و یا حتی کنترل به‌صورت عددی هستیم اما این دفعه می‌توانید در دل جنگ قرار بگیرید و شخصاً سوار هواپیما، حساب همه را برسید. در بازی همچنین سه مود مختلف وجود دارد که شمارا سرگرم خواهد کرد. یکی از آن‌ها نبردهای آرکید است که مهم‌ترین مود بازی است. دیگری نیز نبردهای واقعی است که درجه سختی بالاتری دارد و در آخر نیز یک پله سخت‌تر را شاهد هستیم که حتی نمی‌توان از حالت سوم شخص نیز استفاده کرد.

War Thunder گیم پلی بسیار جذاب و چالش‌برانگیزی دارد. به حدی که ساعت‌ها سرگرم بازی خواهید شد و حتی نمی‌دانید چطور زمان گذشته است. انفجارهای متعدد، سربازانی که با فریاد خود رعشه به حریف می‌آورند و باران بمب‌هایی که روی سر ریخته می‌شود. همه‌چیز اینجا مزه جنگ می‌دهد و جنگ نیز سر شوخی باکسی ندارد. War Thunder یکی از بهترین بازی‌های نظامی آنلاین و رایگان است که می‌توانید پیدا کنید. این بازی طرفداران بسیار زیادی دارد و حالا فرصت دریافت بکاپ بازی در اختیار شما قرارگرفته است تا اوقاتی خوش را کنار دوستانتان پشت سر بگذارید. در این سبک بازی‌هایی چون Hearts of Iron IV و همچنین Arma 3 را هم امتحان کنید.

در ادامه برای دانلود بازی War Thunder با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

War Thunder is the most comprehensive free-to-play, cross-platform, MMO military game for Windows, Linux, Mac, PlayStation®4 and Xbox One dedicated to aviation, armoured vehicles, and naval craft from World War II and the Cold War. Join now and take part in major battles on land, in the air, and at sea, fighting with millions of players from all over the world in an ever-evolving environment.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 58.2 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی War Thunder در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی War Thunder نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
حجم بازی War Thunder برای پلی استیشن 5 چقدر است ؟

حجم بازی War Thunder برای پلی استیشن 5 حدود 35 گیگابایت است، البته این بازی شامل آپدیت های متنوعی هم خواهد بود که به حجم بازی اضافه خواهد شد.

۲
بازی War Thunder برای چه پلتفرم هایی منتشر شده است ؟

بازی فیفا 21 توسط استدیو Gaijin Entertainment برای کامپیوتر، کنسول های PS4 و XBOX One و همچنین کنسول های تازه نفس PS5 و XBox Series X/S منتشر شده است.

۳
دیتای مناسب بازی برای اکانت من کدام است ؟

با توجه به اینکه بازی‌های پلی استیشن 5 دارای کدهای مختلفی هستند، قبل از دانلود بازی حتماً کد بازی قرار گرفته در پارسی گیم را با ریجن اکانت خود بررسی کنید.

۴
منظور از ریجن اکانت پلی استیشن چیست ؟

هنگام دانلود دیتای مورد نظر خود برای پلی استیشن 5 ابتدا باید اکانت خود را بررسی کنید که مرتبط به کدام ریجن است. سونی کشورهای جهان را به 6 ریجن تقسیم کرده است که با اعداد 1، 2، 3، 4، 5 و 6 شناخته می‌شوند ریجن 1 مربوط به کشورهای آمریکا و کانادا، ریجن 2 مربوط به کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، ژاپن و امارات، ریجن 3 مربوط به آسیای شرقی، ریجن 4 مربوط به آمریکای لاتین و استرالیا، ریجن 5 مربوط به آفریقا و روسیه و ریجن 6 مربوط به کشور چین می‌شود. برای اینکه ریجن اکانت خود را تشخیص بدهید به وب‌سایت Psnprofiles.com مراجعه کنید و نام کاربری اکانت PSN خود یا PSN ID را وارد کنید تا خلاصه‌ی از اطلاعات شما برایتان به نمایش درآید.

۵
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.