دانلود بازی World of Warships Legends برای PS5
دانلود بازی World of Warships Legends برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی World of Warships Legends برای PS5

پارسی گیم 10 شهریور 1400 بدون دیدگاه
811 بازدید

دانلود بازی World of Warships Legends برای پلی استیشن 5

یکی از سبک‌هایی که در بازی‌های ویدیویی به آن کمتر توجه شده است، بازی‌هایی هستند که تمرکزشان کشتی‌های جنگی بوده و نبردهای وسیع دریایی را به تصویر می‌کشند. در طول تاریخ بازی‌های ویدیویی، کمتر شاهد عناوینی این‌چنینی بوده‌ایم که شاید برای طرفداران این ژانر، کمی ناامیدکننده باشد. بازی World of Warships از استودیو Wargaming Group کامل‌ترین و بهترین عنوان موجود در این ژانر بوده که نبردهای آنلاین وسیع و چندنفره را به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌تازگی محتوای جدیدی با نام Legends نیز به بازی اضافه شده است.

همان‌طور که از اسم بازی پیداست، شما باید کنترل یک کشتی جنگی را برعهده‌گرفته و به نبرد با سایر بازیکنان در نقشه‌هایی وسیع و دریایی بروید. ازلحاظ بازه زمانی، بازی در نیمه اول قرن بیستم جریان داشته و اکثر کشتی‌های دریایی موجود نیز برای همان دوران هستند. بیش از 400 مدل کشتی جنگی مختلف در بازی حضور داشته، از کشتی‌های کوچک‌تر که سرعت بالایی داشته و قدرت مانور بیشتری دارند تا کشتی‌های بزرگ و غول‌پیکر و یا حتی حامل‌های هواپیماهای جنگی.

بازی عناصری از عناوین نقش‌آفرینی را نیز در خودش جای‌داده تا با پیشروی در آن، کشتی خود را ارتقا داده و قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه کنید. بسیاری از کشتی‌های موجود در بازی، در دوران جنگ جهانی اول و دوم هم حضورداشته‌اند. شما علاوه بر اینکه می‌توانید تک‌نفره وارد نبرد با سایرین شوید، این امکان را دارید که به همراه دوستان خود تیمی تشکیل داده و به جنگ با تیم‌های دیگر بروید. گیم پلی بسیار مهیج بوده و کنترل کردن کشتی‌های مختلف با قابلیت‌های منحصربه‌فردی که دارند، بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

در بسته الحاقی Legends کشتی‌های جدیدی از کشور شوروی به بازی اضافه شده‌اند. علاوه بر این مأموریت‌های جدیدی که در 5 هفته متوالی در دسترس قرار می‌گیرند، در این به‌روزرسانی اضافه شده و پاداش فراوانی را در صورت اتمام در اختیار شما قرار خواهند داد. بیش از 100 مرحله پیشروی نیز اضافه شده تا قدرتمندتر از همیشه شده و لقب پادشاه دریاها برازنده خودتان باشد.

در ادامه برای دانلود بازی World of Warships Legends با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Experience epic naval action in World of Warships: Legends—a global multiplayer free-to-play online game in which you can conquer the seas on the decks of history’s greatest warships! Recruit Legendary Commanders, upgrade your vessels, and stake your claim to naval domination alongside and against players from around the world.
Take control of over 200 destroyers, cruisers, battleships, and aircraft carriers—a range of ships that’s perfect for every playstyle, whether it’s an all-guns-blazing approach, more careful and methodical attacks, or tactics that are unique to you.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 31.6 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.