بازی RiMS Racing
محمد صادق شجاعی

بازی RiMS Racing را به رایگان تجربه کنید

محمد صادق شجاعی 5 آبان 1400 بدون دیدگاه
316 بازدید

بسیاری از بازیکنان و طرفداران موتورسواری، آثار شبیه‌ساز این ورزش را با سری MotoGP می‌شناسند. با این حال، بازی‌های دیگری نیز با محوریت ورزش مذکور در بازار عرضه می‌شود که می‌توانند تجربه‌ای عالی از شرکت در مسابقات موتور‌سواری را خلق کنند. بازی RiMS Racing یکی از این دست آثار است که سازندگانش آن را به عنوان «اولین شبیه‌ساز موتورسواری که چالش‌های واقع‌گرایانه را با مهندسی و مکانیک ترکیب می‌کند» توصیف کرده‌اند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، علاقه‌مندان می‌توانند این اثر را به صورت رایگان تجربه کنند.

بازی RiMS Racing که شبیه‌سازی دقیق و پر‌جزئیات از موتور‌سواری است، در حدود دو ماه پیش در فروشگاه استیم در دسترس قرار گرفت. به دلیل ویژگی‌های گفته شده، این اثر مناسب تمامی افراد نبوده و بازیکنان حرفه‌ای و ماهر را می‌طلبد. بنابراین اگر می‌توانید یک دور از مسابقات بازی MotoGP 21 را بدون رفتن روی چمن‌های سبز گوشه پیست طی کنید، بازی RiMS Racing بهترین گزینه برای شما است. علاوه بر شبیه‌سازی مسابقات، این بازی دارای بخش مهندسی فوق‌العاده‌ای است که به شما اجازه می‌دهد تمامی بخش‌های موتور خود را تغییر دهید. همچنین می‌توانید قطعات مختلف را به صورت مجزا برای بهینه‌سازی جدا کنید. استودیو Raceward، سازنده بازی RiMS Racing وعده داده که با تجربه این اثر، می‌توانید با جزئی‌ترین بخش‌های موتور آشنا شوید.

بازی RiMS Racing

زمان دسترسی به تجربه رایگان بازی RiMS Racing

بسته به نگرش شما در مورد بازی‌های شبیه‌ساز موتور‌سواری، RiMS Racing می‌تواند به تجربه‌ای سخت و دشوار و در عین حال هیجان‌انگیز تبدیل شود. اگر سطح بالای جزئیات شما را هیجان‌زده کرده، اما هنوز نسبت به این بازی شک دارید، می‌توانید از طریق فروشگاه Steam اقدام به تجربه رایگان اثر مذکور کنید. این فرصت هم‌اکنون آغاز شده و تا ساعت 20:30 فردا ادامه خواهد داشت.

بازی RiMS Racing بدون شک یکی از آثاری است که ترجیح می‌دهید قبل از خرید، برای ساعاتی آن را انجام دهید. در حالی که اکثر بازی‌های شبیه‌ساز به سمت خلق تجربه آرکید متمایل هستند، این بازی تلاش کرده تا حس و حال واقعی از مسابقات موتور‌سواری را خلق کند. نظر شما در مورد این اثر چیست؟ آیا سطح جزئیات آن شما را شگفت‌زده می‌کند یا آن را ویژگی اضافه و بدون کارکرد می‌دانید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.