دانلود بازی RiMS Racing برای PC
دانلود بازی RiMS Racing برای PC پارسی گیم

دانلود بازی RiMS Racing برای PC

پارسی گیم 28 مرداد 1400 بدون دیدگاه
10,980 بازدید

دانلود بازی RiMS Racing برای کامپیوتر

امروزه شبیه‌سازهای زیادی در بازی‌های ویدیویی وجود دارد، از شبیه‌ساز پرواز گرفته تا ساخت رایانه شخصی و یا حتی چمن‌زنی! اما گاهی برخی از عناوین، شبیه‌سازی را ترکیب یک ژانر دیگر می‌کنند تا علاوه بر سرگرم‌کننده بودن، عناصر واقع‌گرایانه‌ای را نیز به بازی خود اضافه کرده باشند. بازی RiMS Racing از استودیو Raceward عنوانی مسابقه‌ای بوده که به موتورسیکلت‌های قوی و پرسرعت می‌پردازد و این شاهکارهای مهندسی را به سبکی واقع‌گرایانه برای شما شبیه‌سازی می‌کند.

نکته مهم این بازی، تلفیق عناصر مهندسی موتور و مسابقه و پیست با یکدیگر است. شما ابتدا باید این موضوع را بدانید که پیروز شدن در یک مسابقه فقط در پیست رقم نمی‌خورد و بسیاری از موارد قبل از شروع مسابقه و با مهندسی وسیله نقلیه و بهینه‌سازی‌اش بستگی دارد. در RiMS Racing این مورد رعایت شده و شما ابتدا باید زیروبم موتورسیکلت خود را بفهمید و آن را برای مسابقه آماده کنید. شما در این بازی به 8 موتور قدرتمند و لیسانس شده دسترسی دارید که با جزییات بسیار بالایی در بازی طراحی‌شده‌اند تا حس موتور واقعی را به شما منتقل کنند. برای بهینه‌سازی و مهندسی این موتورها بیش از 500 مدل قطعه یدکی مختلف دسترسی داشته تا با تغییر آن‌ها، بهترین نتیجه را در مسابقه به دست آورید.

در بخش مسابقات نیز 10 پیست که مشابه با نسخه‌های دنیای واقعی ساخته‌شده‌اند در دسترس بوده تا موتورسیکلت قدرتمندتان را در آن رها کرده و از سرعت و قدرتش لذت ببرید و درعین‌حال با سایر شرکت‌کنندگان در مسابقه‌ای مهیج و جذاب شرکت کنید. پس از پایان هر مسابقه نیز می‌توانید نتایج خودتان را بررسی و آنالیز کرده و مشکلات احتمالی را برای مسابقات آتی برطرف کنید. واقع‌گرایانه بودن این بازی شاید جذاب‌ترین عنصرش باشد که شما را به وقت گذراندن در آن ترغیب کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Dirt 5 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی RiMS Racing با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-2300 or AMD FX-6300
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVDIA GeForce GTX 750, 2 GB or AMD Radeon HD 7850, 2 GB
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7-4790 or AMD Ryzen 5 1500X
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060, 6 GB or AMD Radeon RX 580, 4 GB
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

A race is not won purely on the track, so you need to become more than a rider by understanding motorbike behaviour like a real engineer. Traction, angle, braking, torque, trajectory, speed… every factor must be considered before heading to the workshop to change certain components and configuring the optimal set-up.
Your adventure starts by choosing your dream motorbike. In RiMS Racing, you can ride the world’s 8 most powerful European and Japanese motorbikes: Ducati Panigale V4 R, MV Agusta F4 RC, Aprilia RSV4, BMW M 1000 RR, Suzuki GSX-R1000R, Honda CBR1000RR, Kawasaki Ninja ZX-10RR, Yamaha YZF-R1. Recreated with an unmatched level of detail thanks to close collaboration with each manufacturer, these motorbikes also provide a highly accurate and realistic riding experience. They are true rough diamonds that only need a few cuts to shine their brightest!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 10.8 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.2 از میانگین رای 6 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.