دانلود بازی Century Age of Ashes برای PC
دانلود بازی Century Age of Ashes برای PC پارسی گیم

دانلود بک آپ بازی Century Age of Ashes برای PC

پارسی گیم 6 بهمن 1401 بدون دیدگاه
5,820 بازدید

دانلود بازی Century Age of Ashes برای کامپیوتر

دانلود بک اپ Epic Games بازی Century Age of Ashes

بازی های نبرد هوایی و اکشنی در آسمان با اینکه از طرف‌داران کمتری نسبت به سایر ژانرهای اکشن و مولتی پلیر برخوردارند، ولی همواره می‌توان افرادی را پیدا کرد که به این مدل مبارزه‌ها علاقه نشان دهد. برای این افراد عنوان جذابی را آماده کردیم که در زمان انتشار توانسته بود مخاطبان زیادی را به سوی خود بکشد. این بازی Century Age of Ashes نام داشته و به دست تیم Playwing ساخته شده است. شما در این بازی شاهد نبردهای حماسی و هیجان انگیز به وسیله اژدهایان غول آسا خواهید بود.

Century Age of Ashes چند حالت جذاب برای بازی ارائه می‌دهد: یک آموزش فوق‌العاده کامل، یک حالت زد و خورد سه علیه سه و در نهایت باز کردن حالت شش علیه شش. حالت سه علیه سه احساس بسیار خوبی دارد؛ زیرا نقطه شروعی درخشان برای بازیکنان جدید است. با تنها 6 اژدها در میدان نبرد، حرکت در اطراف بدون مُردن سریع آسان‌تر است. Century کار بزرگی را انجام داد و نقشه نسبتاً کوچکی را برای این درگیری‌های سه علیه سه تهیه کرد و به آنها احساس وسیع و گسترده‌ای داد.

هر تصمیمی که در جریان نبرد می‌گیرید، از حمله و دفاع گرفته تا استفاده از پول برای ارتقا دادن و همچنین تصمیم برای اینکه به که حمله کنید، نقش مهمی در پیاده سازی استراتژی موفقیت شما خواهد داشت. بازی Century Age of Ashes تنها یک اثر اکشن ساده نبوده و پیچیدگی‌های فراوانی را در جریان گیم پلی خود پنهان کرده است. این بازی شامل گرافیکی زیبا و نفس گیر می‌شود که چشم‌ها را به سوی خود خیره خواهد کرد. اگر از بازی های اکشن هوایی لذت می‌برید، Century Age of Ashes برای شما است.

بازی Century Age of Ashes عنوانی در سبک اکشن و مولتی پلیر است. نبردهای هوایی و بر مبنای اژدهایان چیزی است که این بازی برای ارائه آماده کرده است. شما باید استراتژی‌های جنگی خود را در آسمان‌ها پیاده کرده و اژدهای حریف را نابود کنید. تجربه این بازی به کسانی که به دنبال یک اکشن متفاوت هستند که تابه‌حال دیده نشده، به شدت توصیه می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Danger Forever و DreamWorks Dragons Legends of The Nine Realms را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Century Age of Ashes برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10/11 64-bit
Processor: Intel Core i5 2.6Ghz or AMD FX-8350
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 760 or AMD RX 560
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10/11 64-bit
Processor: Intel Core i7 2.8Ghz or AMD Ryzen 5 3.2Ghz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 970 or AMD RX 580
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Century: Age of Ashes, the multiplayer dragon battle game is now available for free! Customize your dragon, dive into the arena and compete to become a legendary Dragoneer. Burn your enemies and rule the skies! Unleash devastating thunder on your foes with a new character class and a heap of new content in Season 1: A Shadow Over Skeld, OUT NOW!
Experience different play styles with 4 unique classes, each with their own abilities! Shield and disorient as the Windguard, track and destroy as the Marauder, stealth and trap as the Phantom, or rush and thunder-shock your opponents as the Stormraiser! How will you choose your path to victory?

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.