دانلود بازی Kate Collateral Damage برای PC
دانلود بازی Kate Collateral Damage برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Kate Collateral Damage برای PC

پارسی گیم 4 آبان 1400 2 دیدگاه
4,873 بازدید

دانلود بازی Kate Collateral Damage برای کامپیوتر

یکی از خطرناک‌ترین و بزرگ‌ترین ارگان‌های خلافکارانه در کشور ژاپن گروه معروف یاکوزا بوده که بسیاری از جرم و جنایت‌ها توسط آن‌ها انجام می‌شود. قدرت و نفوذ زیاد آن‌ها باعث شده تا همواره مسیری برای بقا پیدا کنند و سوژه مناسبی برای ساخت بازی‌ها و فیلم‌های سینمایی اکشن شوند. بازی Kate Collateral Damage از استودیو Ludic عنوانی آرکید و اکشن با زاویه دوربین ایزومتریک بوده که در آن باید در نقش یک آدمکش حرفه‌ای، در زمانی محدود به نبرد با گروه یاکوزا بروید.

شخصیت اصلی بازی Kate نام داشته که خود آدمکشی حرفه‌ای است اما به‌تازگی به دلیل درگیری‌هایی که با یکی از رئیس‌های گروه یاکوزا داشته، توسط آن‌ها مسموم شده است. حال برای گرفتن انتقام او زمان بسیار کمی دارد و باید در رقابتی تنگاتنگ با ساعت، شهر توکیو را از وجود یاکوزاها پاک‌سازی کند. آیا می‌توانید Kate را به هدف نهایی‌اش رسانده و قبل از اینکه زهر جانش را بگیرد، از گروه خلاف‌کاران انتقام بگیرید؟

گیم پلی بازی با زاویه دوربین ایزومتریک طراحی شده و یک مکانیک نوآورانه دارد و آن هم محدودیت زمان است. نواری در بالای صفحه زمان باقی‌مانده شما را تا مرگ توسط زهری که در بدنتان است نشان می‌دهد و کشتن دشمنان سرعت کاهش این نوار را کمتر می‌کند. شما دائم باید در حرکت و از بین بردن دشمنان باشید تا بتوانید قبل از تمام شدن وقت مراحل را به پایان برسانید. داخل مراحل می‌توانید آیتم‌های شفابخشی را هم پیدا کنید که به زمان زنده ماندن شما کمک زیادی می‌کند.

کاراکتر شما امکان استفاده از سلاح‌های مختلفی را داشته که همگی آن‌ها را در محیط مراحل یا از روی جنازه دشمنان هلاک‌شده پیدا می‌کند. هر سلاحی سبک گیم پلی خودش را داشته و گلوله‌های محدودی دارد به همین دلیل باید دائم در حال تغییر تجهیزات تهاجمی خود باشید. این موارد در کنار هم گیم پلی بسیار سریع و اکشنی را پدید آورده که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم نگه دارد. با پیشروی همراهی به اسم Ani نیز در کنارتان حضور پیدا کرده و در مواقع حساس به شما کمک می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Children of Morta و Darksburg The Mastery را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Kate Collateral Damage با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista / 7 / 8 / 8.1 / 10
Processor: 2.4 GHz Intel Core 2 Duo or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 8600 GT or equivalent
DirectX: Version 9.0
Storage: 400 MB available space
Sound Card: DirectX 9 Compatible Audio
Additional Notes: Minimum Resolution: 1280 x 720

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows Vista / 7 / 8 / 8.1 / 10
Processor: 3.3 GHz Intel Core i5 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560 Ti or equivalent
DirectX: Version 9.0
Storage: 400 MB available space
Sound Card: DirectX 9 Compatible Audio
Additional Notes: Minimum Resolution: 1280 x 720

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Kate: Collateral Damage is a time-attack, action roguelike inspired by the Netflix film.
You are Kate, a deadly assassin on a last-ditch quest for revenge against the Yakuza crime boss that lethally poisoned you. Battle your way through the Tokyo criminal underground in a life-or-death race against the clock! Pickup firearms and melee weapons from fallen enemies and in the environment, including pistols, submachine guns, knives, katanas, and more. All weapons have limited ammo, so you’ll need to discard them and find new ones as you react and adapt to the combat situation at hand.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    amir

    مهمان

    سلام خسته نباشید
    این همون بازیه که نتفلیکس گفت میخوایم بسازیم؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به amir

      نویسنده

      سلام
      بله