دانلود بازی Darksburg برای PC
دانلود بازی Darksburg برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Darksburg The Mastery برای PC

پارسی گیم 22 فروردین 1400 بدون دیدگاه
4,721 بازدید

دانلود بازی Darksburg The Mastery برای کامپیوتر

تعداد بازی‌های روگ لایک به لطف توسعه‌دهندگان مستقل بالا رفته و این ژانر، طرفداران زیادی پیداکرده است. استودیوهای بیشتری دل به آب‌زده و به این ژانر ورود کرده‌اند و Shiro Games هم سوار بر این موج، بازی Darksburg را تولید و روانه بازار کرده است. این استودیو تجربه زیادی در ساخت بازی‌های مستقل و ایندی دارد و Darksburg هم یک اثر روگ لایک اکشن چند نفره است که شمارا وارد مبارزه‌های جنجالی و هیجان‌انگیز با حضور دشمنان متنوعی می‌کند. می‌توانید کنار سه دوست دیگر به دنیای تاریک و خشونت‌آمیز بازی وارد شوید و نشان دهید که خون مبارزان افسانه‌ای در رگ‌های شما جریان دارد

بازی Darksburg نقش یکی از 5 بازمانده حمله ارتش مردگان را به شما محول می‌کند و حالا می‌دانید که با چه مصیبتی قرار است دست‌وپنجه نرم کنید.
هرکدام از شخصیت‌های بازی دارای نیروها و سلاح‌های خاصی هستند و برای نمونه: شخصیت آشپز می‌تواند ملاقه را به سمت حریف پرتاب کند و راهبه هم با صلیب، سر می‌برد. گیم پلی بازی مشابه دوتا 2 طراحی‌شده اما به‌صورت مرحله‌ای و حل چالش‌های پی‌درپی که هر بار با انبوهی از دشمنان مختلف سروکار خواهید داشت و با سلاح‌های قوی، آن‌ها را روانه آن دنیاخواهید کرد. هر مرحله دارای یک هدف مشخص است و برای نمونه پیدا کردن جادوگر یا به دست آوردن آیتم مخصوصی و مهم‌تر از همه، دویدن از میان موج انبوهی از دشمنانی که می‌خواهند سر به تن شما نباشد. در آخر هر مرحله هم یک باس فایت هیجان‌انگیز جلوی شما خواهد بود که باید پوزه آن را هم به خاک بمالید.

مهم‌ترین ویژگی بازی Darksburg، ارائه تجربه Co-Op همراه دوستانتان است که حسابی سرگرمتان خواهد کرد. با ورود به هر مرحله، قابلیت انتخاب سه مدل ترکیب سلاح را خواهید داشت و هر بار که سطح شخصیت را بالا می‌برید، شانس خود را برای دریافت سلاح‌های پرقدرت‌تر و دریافت امتیاز، بیشتر می‌کنید. مکان‌های زیادی برای شما در نظر گرفته‌شده‌اند که هرکدام با ارتش زامبی‌ها و مردگان زنده شده پرشده است و چالش بسیار سختی برای شما ایجاد می‌کند. گرافیک بازی درخور تلاش توسعه‌دهندگان است و دقیقاً مشابه استایل بازی‌های پیشین. درصورتی‌که از بازی‌های روگ لایک و جنگ در سیاه‌چاله‌ها خوشتان می‌آید، این بازی می‌تواند تجربه جالبی برای شما باشد. پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های دیگری مانند Dota 2 و Hero Siege را هم تجربه کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Darksburg The Mastery با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64bit
Processor: Intel 2.0ghz Core 2 Duo or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 690
DirectX: Version 10
Network: Broadband Internet connection
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64bit
Processor: Intel i5 3.1 Ghz Quad core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 950
DirectX: Version 10
Network: Broadband Internet connection
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Darksburg is a cooperative roguelite action game where you must team up to escape the hordes of Infected that have decided to settle down in the quaint little town of Darksburg.
Assume the role of one of the heroic Survivors each with their own unique skills and personalities, power them up with the numerous perks and skills you will come across throughout your runs and defeat the nefarious revenants and legion of undead that have come to plague this formerly peaceful city.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.