دانلود بازی Viscerafest برای PC
دانلود بازی Viscerafest برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Viscerafest برای PC

پارسی گیم 3 آبان 1400 بدون دیدگاه
1,807 بازدید

دانلود بازی Viscerafest برای کامپیوتر

سبک شوتر اول‌شخص همواره یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سبک‌ها در بازی‌های ویدیویی بوده و بنیان‌گذار آن را می‌توان عناوینی مثل Doom و Quake دانست. ویژگی اصلی این بازی‌ها، گیم پلی اکشن و سریع، تنوع سلاح‌های قابل‌استفاده و مراحل خطی و متنوع بود که همگی با زاویه دوربین اول‌شخص طراحی شده‌اند. گاهی استودیوهای کوچک برای ارائه تجربه‌ای مشابه و نوستالژیک عناوینی را راهی بازار می‌کنند که به همان اصول اولیه پایبند مانده و از لحاظ ظاهری نیز شباهت‌های زیادی با بازی‌های شوتر قدیمی دارند. بازی Viscerafest از استودیو Acid Man Games عنوانی با همین سبک و سیاق بوده که تجربه‌ای جذاب، نوستالژیک و مهیج را در قالب دنیای پیکسلی خودش برای شما فراهم می‌کند.

داستان بازی در سال 3796 میلادی روایت شده و شما را در نقش شخصیتی مؤنث به اسم Caroline قرار می‌دهد. او یک مزدور همه‌فن‌حریف بوده و به زودی می‌خواهد با معشوقه‌اش ازدواج کند اما نمی‌تواند از پس مخارجش برآید. برای به دست آوردن این پول Caroline تصمیم می‌گیرد قراردادی را که در آن باید یک جادوگر شرور به اسم Cromune را قبول کند. حمله به مقر این جادوگر و از بین بردن نیروهای تحت فرمان او آغاز مسیر برای شما خواهد بود تا در کنار Caroline هرج‌ومرج بزرگی را تجربه کنید.

هرچند داستان بازی پیش و پا افتاده است نباید از آن انتظار زیادی داشت زیرا اصل تمرکز سازندگان بر روی گیم پلی و طراحی آن قرار گرفته تا تجربه‌ای بی‌نظیر را در اختیار بازیکن قرار دهد. از همان دقایق ابتدایی، حس و حال عناوین قدیمی Doom و Quake برای شما تداعی خواهد شد و از سبک گرافیکی و طراحی گیم پلی این موضوع را به‌خوبی درک می‌کنید. بخش داستانی بازی شامل 7 مرحله مختلف است که طبق ادعای سازندگان در آینده تعداد آن‌ها بیشتر هم می‌شود.

کاراکتر شما به 9 سلاح مختلف کشنده دسترسی دارد که هر کدام قدرت تخریبی متفاوت و سبک و سیاقی منحصربه‌فرد برای استفاده دارند. تنوع دشمنان هم در سطح بالایی قرار داشته مبارزه با گونه‌های مختلف آن‌ها نیازمند تاکتیک متفاوتی است. گیم پلی بر پایه دو اصل بنا شده، سرعت و شلیک کردن. شما باید دائم در حال حرکت کردن باشید و در همان زمانی که از آتش دشمنان جاخالی می‌دهید، به حمله آن‌ها پاسخی جانانه داده تا زنده بمانید. تجربه این بازی می‌تواند سطح آدرنالین بدن شما را تا حد خوبی بالا ببرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Prodeus و Quake II را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Viscerafest با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or later
Processor: Intel Pentium i3
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTS 450
DirectX: Version 9.0c
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: 64-bit Recommended, 32-bit version Available

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 or later
Processor: Intel Pentium i5-4440
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 660
DirectX: Version 9.0c
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: 64-bit Recommended, 32-bit version Available

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The year is 3796, and you are Caroline. A bloodthirsty, psychopathic mercenary who wants nothing more than to marry her wonderful boyfriend Athens Fetter. Problem is money’s tight, and rings aren’t exactly cheap. But thankfully there may be hope for her yet, as a warlock named Cromune has acquired a rather hefty bounty on his head. He’s being accompanied by a small fraction of the U.S.C. (The United Scientific Conglomerate) Lead by Dr Mortice. Which means he’s got a small army defending him. But what’s an army to someone who’s taken on a legion? What’re a few hundred soldiers to death incarnate? Nothing but a slaughter… Nay… A viscerafest.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.