دانلود بازی Stargate Timekeepers برای PC
دانلود بازی Stargate Timekeepers برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Stargate Timekeepers برای PC

پارسی گیم 14 بهمن 1402 بدون دیدگاه
3,750 بازدید

دانلود بازی Stargate Timekeepers برای کامپیوتر

بازی Stargate Timekeepers یک اثر تاکتیکی و استراتژیک است که بازیکنان را دعوت می‌کند تا تیمی از متخصصان را از طریق یک کمپین داستان محور جذاب که در دنیای محبوب Stargate SG-1 تنظیم شده است، رهبری کنند. این بازی که با تمرکز بر تاکتیک‌های مخفیانه توسعه داده شده، روایت جدیدی را معرفی می‌کند که از روایت اصلی SG-1 متفاوت است و 14 مأموریت داستانی اورجینال پر از دسیسه، رمز و راز و چالش‌های استراتژیک را ارائه می‌کند. اگر به تماشای سریال محبوب و علمی تخیلی Stargate SG-1 پرداخته‌اید و دوست دارید تا خود را در این دنیای جذاب و پر از کاراکتر غرق کنید، این بازی برای شما است.

داستان بازی در جریان نبرد قطب جنوب، لحظه‌ای مهم در جهان SG-1 در فصل هفتم شروع می‌شود. بازیکنان وظیفه دارند یک تیم متنوع از متخصصان را در پشت خطوط دشمن رهبری کنند. هر یک از اعضای این تیم دارای مهارت‌ها و توانایی‌های منحصربه‌فردی است که برای طراحی برنامه‌های هماهنگ شده برای غلبه بر دشمنان مختلف، از جمله جنگجویان، ژنرال‌ها، افسران و دیگر دشمنان اصلی حیاتی است. Stargate Timekeepers قرار است در دو قسمت عرضه شود، فصل 1 قسمت 1 در 23 ژانویه و فصل 1 قسمت 2 برای اواخر سال 2024 برنامه ریزی شده است. پس منتظر اتفاقات هیجان انگیزتری نیز باشید.

بازی Stargate Timekeepers بازیکنان را تشویق می‌کند تا توانایی‌های منحصربه‌فرد هر شخصیت را با هم ترکیب کنند تا بی‌صدا و پشت سر هم دشمنان را از بین ببرند. حالت تاکتیکی امکان انجام اقدامات هماهنگ را فراهم کرده و بر اهمیت استراتژی در غلبه بر چالش‌ها تأکید می‌کند. گیم پلی بازی از سریال Stargate SG-1 الهام می‌گیرد و لحن سرگرم کننده آن را به تصویر می‌کشد و در عین حال ترکیبی متعادل از جدیت و شوخی را حفظ می‌کند. این بازی محیط‌های بصری جذاب، سرشار از جزئیات و تنوع، از سکونتگاه‌های جنگلی گرفته تا معابد جنگلی باستانی را ارائه می‌دهد. تجربه آن را به تمامی عاشقان سریال توصیه می‌کنیم.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Walking Dead Destinies و Gargoyles Remastered را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Stargate Timekeepers برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64bit
Processor: Intel Core i3-8100, AMD Ryzen 5 1600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 950, Radeon R9 270X
DirectX: Version 11
Storage: 45 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64bit
Processor: Intel Core i3-10100, AMD Ryzen 5 2600X
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1650, Radeon RX 570
DirectX: Version 11
Storage: 45 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Stargate: Timekeepers is a tactical game in which you lead a team of specialists through a story-driven campaign featuring an original narrative set in the Stargate SG-1 universe. Sneak a newly formed team behind enemy lines, use your characters’ unique skills, craft the perfect plan and defeat the Goa’uld threat. The game will launch in two parts, Season 1 Part 1 on January 23rd and Season 1 Part 2 later in 2024. Players will purchase the whole of Season 1 for $29.99 but will only get to play Part 1 for now.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 12.6 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )
.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.