دانلود بازی Prodeus برای PC
دانلود بازی Prodeus برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Prodeus برای PC

پارسی گیم 16 اردیبهشت 1400 3 دیدگاه
6,375 بازدید

دانلود بازی Prodeus برای کامپیوتر

گاهی تنها چیزی که از یک بازی شوتر اول‌شخص لازم دارید، لحظات اکشن و مهیج در کنار گیم پلی سریع و حجم بسیار زیادی از خون و گلوله است. بازسازی سری بازی‌های معروف Doom در سال‌های اخیر این استاندارد را به سطح دیگری برد و باعث شد استودیوهای بازی‌سازی، برای ساخت عناوین اول‌شخص، این سبک از گیم پلی را دست‌کم نگیرند. بازی Prodeus از استودیو Bounding Box Software این سبک را با شکل و شمایلی نوستالژیک برای ما آماده کرده است تا آدرنالین خونمان را بالا ببرد و تجربه‌ای مهیج را به ما هدیه دهد.

گیم پلی بازی دقیقا شما را یاد عنوان محبوب Doom می‌اندازد. لحظه‌ای نیست که در بازی ثابت بمانید و دائم در حال حرکت، شلیک کردن و کشت و کشتار هستید. در کنار این باید از شلیک دشمنان متعددی که به سمت شما حمله‌ور می‌شوند هم جاخالی دهید، سلاح‌های مختلف خود را عوض کنید و در هیجان بی‌انتهای این بازی غرق شوید.

در کنار این موارد، سبک گرافیکی بازی حالت نوستالژیک داشته و شما را یاد عناوین قدیمی‌تر این ژانر پرطرفدار می‌اندازد. بازی با گرافیک ساده و قدیمی خود، به‌شدت روان اجرا می‌شود و برای لذت بردن از آن نیاز به سخت‌افزار قوی نخواهید داشت. چیزی که شاید افراد را از تجربه بازی Doom محروم کرده بود. به‌جز این طراحی خوب مراحل و گستردگی آن‌ها در کنار دشمنان سرسخت و متفاوت، طیف گسترده‌ای از سلاح‌های مختلف با قدرت تخریبی بالا که هرکدام را می‌توانید به‌سرعت عوض کنید و به هیجان گیم پلی بیفزایید همگی به جذابیت این بازی افزوده‌اند.

اگر نوستالژی را در کنار گیم پلی سریع و مهیج می‌خواهید، Prodeus را از دست ندهید. بازی تمام عناصر لازم برای سرگرم شدن شما در دنیای خشن خودش را دارد و لحظه‌ای برای سر خاراندن هم در اختیارتان قرار نمی‌دهد. پس تفنگ‌های خود را آماده کنید و برای تجربه‌ای به‌یادماندنی با Prodeus همراه شوید!

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Doom Eternal و Quake 4 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Prodeus با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7+
Processor: CPU @ 2+ GHz, 4 cores
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVidia GTX 580 or AMD HD 7870
DirectX: Version 9.0
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7+
Processor: CPU @ 3+ GHz, 8 cores
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVidia GTX 1050 or AMD RX 560
DirectX: Version 10
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Prodeus is a first-person shooter of old, re-imagined using modern rendering techniques. It reaches the quality you expect from a AAA experience while adhering to some of the aesthetic technical limits of older hardware. The game features a hand-crafted campaign from industry FPS veterans, a fully-integrated level editor, and a built-in community map browser for instantaneous action with nearly limitless levels to play.
Get ready to paint the walls red. This is the Boomer Shooter you’ve been waiting for.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    سهراب

    مهمان

    سلام ببخشید زدم نصب هم شد ارور میده میگه باید ویندوزت یا ۳۲ بیت باشه یا هم ۶۴ بیت مال من ۳۲ هست چیکار کنم؟ با اینکه ۳۲ بیت هست بازم این ارور رو میده ممنون میشم راهنمایی کنید.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد سهراب

    مهمان

    سلام ببخشید این بازی روی سیستم ۳۲ بیت رام ۳ ویندوز ۷ سی پی یو ۲.۴ گرافیک ۱۲۸۰ مگ اجرا میشه؟؟ ممنون

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد سهراب

      پشتیبانی

      سلام
      خیر