دانلود بازی Okinawa Rush برای PC
دانلود بازی Okinawa Rush برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Okinawa Rush برای PC

پارسی گیم 3 آبان 1400 بدون دیدگاه
2,415 بازدید

دانلود بازی Okinawa Rush برای کامپیوتر

مبارزات تن‌به‌تن از گذشته یکی از ژانرهای پرطرفدار در بازی‌های ویدیویی بوده‌اند و عناوین متعددی بر محوریت آن‌ها منتشر شده است. تمرکز بر روی فنون رزمی، اجرای حرکات و کمبوهای مختلف برای شکست دادن دشمنان سرسخت برای بسیاری به تجربه سرگرم‌کننده و لذت‌بخش تبدیل شد و همین موضوع این ژانر را در مسیری مناسب برای پیش رفتن در تاریخ قرار داد. بازی Okinawa Rush از استودیو Sokaikan عنوانی با سوژه مبارزات بوده که سبک و سیاق دوبعدی و کلاسیک قدیمی را نیز حفظ کرده است.

شما در این بازی نقش یکی از سه استاد ماهر هنرهای رزمی به اسم Hiro، Meilin و Shin را بر عهده خواهید گرفت که باید نبردی را مقابل گروه شرور Black Mantis تجربه کنند. این مبارزه مملو از لحظات مهیج و حساس بوده و علاوه بر انسان‌های عادی و نینجاها، با موجودات اهریمنی و افسانه‌ای زیادی نیز مبارزه خواهید کرد. آیا برای هرج‌ومرجی جذاب و بی‌انتها در یک دنیای دوبعدی فانتزی آماده هستید؟

گیم پلی ترکیبی از عناصر پلتفرمر دوبعدی و مبارزات تن‌به‌تن است که بسیار روان و سریع اجرا شده و توسط موتور مناسبی طراحی شده است. کاراکتر شما به سلاح‌هایی مانند شمشیر و چوب‌های مخصوص برای مبارزه دسترسی داشته که هر کدام فنون رزمی منحصربه‌فردی خواهند داشت. همچنین تنوع دشمنان و Boss ها مناسب بوده و مبارزه با هر یک سبکی متفاوت خواهد داشت.

دوربین دوبعدی بازی در کنار گرافیک پیکسلی و جذابش حس و حال نوستالژیک و اصیلی را از سبک مبارزه‌ای به شما منتقل می‌کند که نظیرش را فقط در بازی‌های قدیمی شاید دیده باشد. پشتیبانی از قابلیت Co-op به شما اجازه می‌دهد بازی را در کنار یکی از دوستان خود به‌طور هم‌زمان تجربه کرده و مراحلش را با کمک هم پیش ببرید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Shovel Knight و Narita Boy را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Okinawa Rush با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 x64
Processor: Intel Pentium E2180 (2 * 2000) or equivalent
Memory: 1 GB RAM
Graphics: GeForce 7600 GT (256 MB)
Storage: 300 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 x64
Processor: Intel Core i3-3240 (2 * 3400) or equivalent
Memory: 1 GB RAM
Graphics: GeForce 8800 GTS (512 MB)
Storage: 300 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Take on the role of the martial arts master Hiro, Meilin, or Shin as they face off in a desperate fight for their lives against the Black Mantis clan. DOUBLE THE MAYHEM: Bring a friend and battle against ninjas, demons, and more in the 2-player local co-op mode of this action-adventure platformer set in a mystical, fantasy version of Okinawa.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.