دانلود بازی The Vanishing of Ethan Carter برای PC
دانلود بازی The Vanishing of Ethan Carter برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Vanishing of Ethan Carter برای PC

پارسی گیم 11 شهریور 1398 2 دیدگاه
10,803 بازدید

دانلود بازی The Vanishing of Ethan Carter برای کامپیوتر

The Vanishing of Ethan Carter یک بازی ویدیویی ماجراجویی و ترسناک است که توسط The Astronauts برای پلتفرم های مختلف ساخته و منتشر شده است. ایده‌ی اولیه این بازی توسط سه کارمند سابق People Can Fly که قبلا در تولید بازی‌های ویدئویی تیرانداز اول شخص شهره بود، شکل گرفت. ذر آن زمان این تیم سه نفره علاقه‌مند به ساختن بازی‌های سنگین‌تر شد و تقریبا یکی را با نام Come Midnight با همکاری THQ تا مرز انتشار بردند، اگرچه در نهایت این پروژه لغو شد. پس از آن اتفاق و تشکیل شرکت خود، با آزادی عمل بیشتر مشغول تولید بازی اکثرا در سبک وحشت شدند. تیم سازنده در ساخت این بازی بخصوص، از طراح معروف Adrian Chmielarz متخصص خلق داستان‌های در ژانر عجیب وغریب کمک گرفته و با الهام از طبیعت، با استفاده از فناوری Photogrammetry به منظور ایجاد محیط بازی در نظر گرفته و آن را مانند رشته کوه‌های واقعی شبیه‌سازی کرد تا دنیای بازی طبیعی‌تر احساس شود.

در سال 1973، Paul Prospero کارآگاه شخصی و متخصص اتفاقات ماوراء الطبیعه، یک نامه از ایتان کارتر 12 ساله دریافت کرد، در متن آن او را از خطری که تهدیدش کرده با خبر و به شهرش دعوت می‌کند. پل در حال رسیدن به خانه ایتان در دره سرخ کریک است که متوجه می‌شود همه چیز حتی بدتر از آنچه قبلا تصور می‌کرد، به نظر می‌رسد. به محض ورود از ناپدید شدن ایتان در یک صحنه‌ی جرم با خبر شده، در پی مواجه شدن با پدیده‌های پارانورمال، ناآرامی و هم‌چنین کشف شواهدی از خشونت اخیر در دهکده کوچک معدن، از یک اتفاق فراتر از جنایت محلی پرده بر می‌دارد. همانطور که تحقیقاتش پیشرفت کرده، راز مخفی خانواده کارتر را برملا می‌کند: ایتان یک روح خبیث را از طریق جادو شناسایی کرده و زندگی خود را در خطر می‌بیند. هنگامی که عمویش چاد به همراه مادرش سعی داشتند او را فدا کنند تا از خطر بگریزند، به کمک پدرش دیل فرار می‌کند و … بازیکن در نقش پل وارد داستان شده که تنها وظیفه‌اش حل معماها نیست بلکه تمرکز بازی بیشتر بر روی جو، خصوصیات انسانی و خلق و خوی شخصیت‌های داستان است.

با این حال، اکتشاف‌ها به خودی‌خود یا بدون کمک شما اتفاق نخواهد افتاد. با استفاده از مهارت فوق‌العاده کارآگاه از جمله توانایی برقراری ارتباط با مرده و قدرت بازسازی لحظات قتل از طریق مشاهده‌ی اجساد، راز مرگ‌های خانواده کارتر را حل کنید. ریشه‌های نیروی تاریک باستانی را که در دره‌ی Red Creek غوطه‌ور است، شناسایی کرده و سرنوشت این پسر گمشده را مشخص کنید. پس از پیدا کردن یک بدن مرده، بازیکن می‌تواند از توانایی‌های پارانورمال به منظور بازسازی حوادث استفاده کند: ابتدا به قصد جمع‌آوری سرنخ‌ها، با روح مقتول ارتباط برقرار کرده سپس باید مکان دقیق اشیا در صحنه‌ی جرم را مشخص کرده و صحنه را به وضعیت اولیه خود بازگرداند و سپس جدول زمانی وقایع مربوط به این مرگ را مجددا مرتب سازد.

کاوش و تعامل با دنیای زیبا و در عین حال شوم از دره سرخ کریک، که با استفاده از تکنولوژی انقلابی فتوگرامتری ایجاد شده است، محیط‌های تقریبا فتوسلریتی ایجاد کرده و گرافیک بازی را با بالاترین کیفیت و بیشترین جزئیات ارائه می‌کند. سازندگان با باز گذاشتن دست مخاطب در انتخاب مسیر دلخواه که در آن بازیکن می‌تواند در اطراف بدون محدودیت حرکت کند، سبک‌های معمایی و ترسناک را با جهان‌باز ترکیب کرده‌اند که باعث بی‌مانند شدن بازی شده است. تجربه‌ی داستان در قالب غیر خطی نیز یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این بازی محسوب می‌گردد. هم‌چنین دارای داستان‌های اضافی است که باید برای انجام آن‌ها بازی را به پایان برسانید. از بهترین جوایز داده شده برای این بازی، جایزه‌ی “بهترین نوآوری” در جشنواره بازی‌های آکادمی بریتانیا BAFTA 2015 را می‌توان نام برد. ضمن اینکه بازی از هر لحاظ مورد پسند منتقدان و بازیکنان قرار گرفته و نمرات کاملی را به ثبت رسانده است. از دیگر بازی‌های مشابه می‌توان به Firewatch و What Remains of Edith Finch اشاره کرد.

در ادامه برای دانلود بازی The Vanishing of Ethan Carter با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 64-bit
Processor: Intel Core2 Duo or equivalent AMD
Memory: 6 GB RAM
Graphics: DirectX11 compliant card with 1GB of VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 9 GB available space
Sound Card: DirectX9c compliant

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Vanishing of Ethan Carter is a 2014 horror adventure video game developed and published by The Astronauts for Microsoft Windows, PlayStation 4, Xbox One and Nintendo Switch. The Vanishing of Ethan Carter is set in an open world environment, in which the player can roam around and explore at will; in its opening the game notes that it “does not hold [the player’s] hand”, and as such features very little by way of explanation to the mechanics. To piece together the story, the player must solve the deaths of the Carter family. Upon finding a dead body, the player can use paranormal abilities in order to recreate the events: first it must sense where important objects are located and restore the scene to its original state, and then reassemble the timeline of events tied to a certain death. The game also features additional “stories” that must be fully uncovered for the game to receive its final ending; some of these are puzzles, others are more akin to a stealth game which cause the game to be over if the player fails.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.2 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    احمدرضا

    مهمان

    سلام،
    یکی از بهترین بازی هایی بود که در طول دوران گیمینگ خودم انجام داده بودم ????

    پاسخ دهید
  • Avatar

    DICK GRAYSON

    مهمان

    ببخشید روی این اجرا میشه؟
    core i 5 ram4 cpu3

    پاسخ دهید