دانلود بازی Torchlight II برای PC
دانلود بازی Torchlight II برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Torchlight II برای PC

پارسی گیم 22 آبان 1398 1 دیدگاه
7,857 بازدید

دانلود بازی Torchlight II برای کامپیوتر

برندهٔ جایزهٔ بهترین بازی نقش‌آفرینی اکشن باز گذشته، این بازی بزرگ‌تر و بهتر از همیشه! بازی Torchlight II پر شده است مراحل تصادفی، دشمنان و غارت! همان طعم اصلی باقی مانده ولی جهان Torchlight II گسترش پیدا کرده و این بار خواستهٔ طرفداران نیز به آن اضافه شده: وجود حالت مولتی‌پلیر و آنلاین! یک بار دیگر سرنوشت این دنیا را در دستان خود بگیرید. همانند نسخه اصلی یعنی Torchlight قسمت دوم نیز دارای دخمه‌های هست که بازیکن با جستجو در آن‌ها می‌تواند با هیولاهای مختلفی مبارزه کرده و به غارت گنجینهٔ آنجا بپردازد. قسمت دوم همان گیم پلی پایه را حفظ کرده است ولی شهرها بزرگ‌تر شده است و بازیکن می‌تواند اردوهای بهتری برپا کند. از دیگر امکانات بازی گردش روز و شب، تأثیرات هوا و طراحی بهبودیافتهٔ رابط کاربری است. علاوه بر این برخلاف بازی اول، برخی از سلاح‌ها و زره‌ها تنها توسط کلاس خاصی قابل استفاده هستند. بازیکنان می‌توانند کاراکتر خود را به‌طور کامل شخصی کنند از مو گرفته تا لباس و … . بسیاری از المنت‌های بازی اول دوباره در این بازی دیده می‌شوند مانند وجود حیوانات خانگی و ماهیگیری.

این بازی نقش‌آفرینی به خواستهٔ طرفداران توسط Runic Games طراحی و تولید شد. سازندگان گفتند «ما ایدهٔ طرفداران را شنیدیم» و البته به آن عمل کردند و حالت مولتی‌پلیر آنلاین به بازی اضافه شده است. این بازی سپتامبر 2012 برای سیستم‌عامل ویندوز منتشر شد تا بازیکنان یک بار دیگر پا به این دنیا فانتزی بگذارند و با تبعید کردن شیطان از این دنیا، قهرمان آن شوند.

بازیکنان می‌توانند از بین چهار کلاس موجود یکی را انتخاب کنند:

  1. کلاس Engineer (که دربازی قبل به عنوان ریلمن شناخته شد) می‌تواند از فنّاوری ستیمپانک استفاده کند. مهارت‌ها: سپر، حمله رعدآسا، ساخت‌وساز.
  2. کلاس Outlander: این کلاس یک صحرانشین سرگردان است که سلاح‌های مختلفی دارد و می‌تواند از کمی جادو استفاده کند. مهارت‌ها: جنگاوری، دانش، خواندن علامت‌های نجومی.
  3. کلاس Berserker: کلاسی با کاراکترهای سریع که توانایی شکار دارند. مهارت‌ها: شکار، سایه، سرعت.
  4. کلاس Embermage: افراد با انتخاب آن تبدیل به یک جادوگری درجه بالا می‌شوند. مهارت‌ها: جنگل، طوفان، دوزخ.

داستان بازی قسمت دوم چند سالی پس از Torchlight را نشان می‌دهد، کیمیاگر (کاراکتر بازی اول) توسط موجود شیطانی در پایین برج نور مشعل دستگیر شده است. فرمانده شیطانی قصد دارد تا شهر را نابود کند در اینجاست که بازیکن وارد بازی شده و به‌عنوان قهرمان پا به سفر می‌گذارد تا جلوی موجود شیطانی را بگیرد، او باید 6 المنت جهان را پیدا کند تا تعادل دوباره ایجاد شود.

سه بخش در بازی وجود دارد: اول بیدار شدن کیمیاگر است و فضای بازی کوهستان Estherian را نشان می‌دهد، بخش دوم بازیکن را به صحرای مانا می‌برد و بخش سوم در جنگلی مرموز و طلسم شده به نام Grunnheim اتفاق می‌افتد. شما هم همراه کیمیاگران مشعل به دست بگیرید و وارد این بازی نقش‌آفرینی هیجان‌انگیزی با گرافیک دوست‌داشتنی شوید.

در ادامه برای دانلود بازی Torchlight II با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP SP3/Vista/Windows 7
Processor: x86-compatible 1.4GHz or faster processor
Memory: 1GB System RAM
Hard Disk Space: 1.7GB free space (subject to change)
Video Card: DirectX compatible 3D graphics card with at least 256MB of addressable memory.
DirectX®: 9.0c
Internet: A broadband internet connection (for Steam download and online multiplayer) – Online multiplayer

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows XP SP3/Vista/Windows 7
Processor: x86-compatible 1.4GHz or faster processor
Memory: 1GB System RAM
Hard Disk Space: 1.7GB free space (subject to change)
Video Card: DirectX compatible 3D graphics card with at least 256MB of addressable memory.
DirectX®: 9.0c
Internet: A broadband internet connection (for Steam download and online multiplayer) – Online multiplayer

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Torchlight II is an action role-playing dungeon crawler video game developed by Runic Games, released for Microsoft Windows on September 20, 2012. It is the sequel to Torchlight, and features peer-to-peer multiplayer[4] support and extended modding capabilities. The game was released for OS X on February 2, 2015,[5] and for Linux on March 4, 2015.[6] Ports for Nintendo Switch, PlayStation 4, and Xbox One are planned for a 2019 release, and are being developed by Panic Button.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    امیر محمد

    مهمان

    سلام بی زحمت میشه نسخه بازی رو هم بزارید ممنون میشم

    پاسخ دهید