بازی Forza Horizon 5
محمد صادق شجاعی

مراحل ساخت بازی Forza Horizon 5 به پایان رسید

محمد صادق شجاعی 27 مهر 1400 1 دیدگاه
565 بازدید

در حالی که کمتر از یک ماه تا انتشار بازی Forza Horizon 5 باقی مانده، استودیو Playground Games اعلام کرد که این اثر مورد‌انتظار گلد شده است. این اصطلاح بدان معناست که روند ساخت اثر مذکور به صورت رسمی به پایان رسیده و نسخه‌های فیزیکی و دیجیتال آن آماده عرضه در بازار و فروشگاه‌های آنلاین هستند.

بازی فورتزا هورایزن 5 در تاریخ 9 نوامبر (18 آبان) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که این اثر از طریق سرویس Xbox Game Pass نیز در دسترس قرار گرفته و مشترکین این سرویس بدون هزینه اضافه می‌توانند آن را در روز انتشار تجربه کنند. بازی Forza Horizon 5 که دوازدهمین اثر سری Forza محسوب می شود، در کشور مکزیک جریان داشته و بزرگترین نقشه تاریخ سری فورتزا هورایزن را ارائه می‌دهد. به این واسطه، بازیکنان می‌توانند در محیط‌های متنوعی از جمله مناطق آتش‌فشانی، جنگل‌ها، سواحل، معبد‌های تمدن باستانی مایا و شهرهایی همچون گوآناخوآتو سیتی به رانندگی بپردازند.

از دیگر ویژگی‌ها و نقاط قوت بازی فورتزا هورایزن 5 می‌توان به مواردی همچون گرافیک چشم‌نواز و واقع‌گرایانه، انجام مسابقات به صورت چند‌نفره، شخصی‌سازی کامل ماشین‌ها، پشتیبانی از ری تریسینگ در حالت ForzaVista، سیستم آب و هوا جدید، وجود پدیده‌های طبیعی مختلف و مینی‌گیم‌های چند‌نفره بخش Horizon Arcade اشاره کرد.

بازی Forza Horizon 5

آهنگ‌های بازی Forza Horizon 5

در کنار اعلام گلد شدن بازی Forza Horizon 5، استودیو Turn 10 Studios اقدام به رونمایی از آهنگ‌های لایسنس شده این اثر کرده است. به واسطه استفاده از کشور مکزیک به عنوان محل انجام مسابقات، آلبوم موسیقی بازی فورتزا هورایزن 5 حاوی طیف گسترده‌ای از آهنگ‌های اسپانیایی از هنرمندان آمریکای لاتین است. همچنین آهنگ‌های انگلیسی مشهوری در بازی گنجانده شده که می‌توانید از شنیدن آن‌ها لذت ببرید. آلبوم اولیه آهنگ‌های بازی Forza Horizon 5 به صورت پلی لیست اسپاتیفای منتشر شده است. استودیو ترن 10 اعلام کرده که در آینده قطعه‌های موسیقی بیشتری در دسترس قرار خواهد گرفت و آلبوم بازی مذکور گسترش خواهد یافت. لیست آهنگ‌های فعلی بازی فورتزا هورایزن 5 به شرح زیر است:

  1. آهنگ El Punto Final از Centavrvs
  2. آهنگ Weekends از Classixx و Local Natives
  3. آهنگ Afrika از Clubz
  4. آهنگ Cool Up از De Lux
  5. آهنگ Suéltame و Bogotá از Diamante Eléctrico
  6. آهنگ Levitating از Dua Lipa
  7. آهنگ Heat Waves – Shakur Ahmad Remix از Glass Animals و Shakur Ahmad
  8. آهنگ All I Want از Kid Moxie و LUXXURY
  9. آهنگ The Valley Of The Pagans (ft. Beck) از Gorillaz
  10. آهنگ Straight To The Morning (ft. Jarvis Cocker) از Hot Chip
  11. آهنگ All Of The Time از Jungle
  12. آهنگ Feels So Good از LUXXURY
  13. آهنگ Full Heart Fancy از Lucky Chops
  14. آهنگ Everything at Your Feet (ft. The Chamanas) از ODESZA
  15. آهنگ Midnight Sun از OTR, Ukiyo
  16. آهنگ Look At The Sky از Porter Robinson
  17. آهنگ Where We Started از PRXZM
  18. آهنگ Hello Hello Hello از Remi Wolf
  19. آهنگ New Heartbreak از Sad Alex
  20. آهنگ Preach از by Saint Motel
  21. آهنگ Fiebre از Sotomayor
  22. آهنگ Quema از Sotomayor
  23. آهنگ Sunshine (with The Knocks) از Whethan
  24. آهنگ Ohh My Ghosts از Young & Sick

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    سروش

    مهمان

    من هفته ی پیش تا این خبر رو شنیدم، انقدر خوشحال بودم که تا الان خوشحال موندم! چون فورزا هوریزون ۵، نقشش رو گنده تر کرده! ماشین های جدیدی بهش اضافه شدن و هزاران چیز دیگه!!! یه نکته برای دوستانی که میخوان زودتر از ۱۸ آبان بازی رو بگیرن! لطفا صبر کنن. چون نسخه ی اولیه اش ابدا به درد نمیخوره.معمولا نسخه های اولیه ی چند تا بازی که من از اونا استفاده کردم، یا خراب بودن، یا باز نمیشدن.

    پاسخ دهید