دانلود بازی Monster Energy Supercross 5 برای PS5
دانلود بازی Monster Energy Supercross 5 برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Monster Energy Supercross 5 برای PS5

پارسی گیم 10 بهمن 1400 بدون دیدگاه
975 بازدید

دانلود بازی Monster Energy Supercross 5 برای پلی استیشن 5

سبک موتورسواری در بازی‌های ویدیویی در کنار اتومبیل‌رانی همواره وجود داشته است و طرفدارانی خاص را به سمت خود جذب ‌کرده است. باوجود تنوع موتورسیکلت‌های موجود در دنیا، بازی‌های زیادی در این سبک ارائه‌شده است. از موتورهای سریع مسابقه‌ای تا موتورهای قدرتی که برای پیست‌های خاکی و یا بدلکاری استفاده می‌شوند. بازی Monster Energy Supercross 5 جدیدترین شماره از این سری محبوب است که توسط استودیو Milestone منتشر شده و به‌نوعی آن را وارد نسل جدید بازی‌های ویدیویی کرده است.

این بازی نیز همان سبک و سیاق شماره‌های قبلی را ادامه داده و با گرافیکی جدید و درخور نسل امروزی، دنیای موتور کراس را به خوردتان خواهد داد. در بازی شما در نقش یک موتورسوار حرفه‌ای قرار می‌گیرید که باید مسیر رسیدن به یک قهرمان را طی کنید. حالت تک‌نفره بازی که Career نام دارد طی کردن این مسیر را برای شما میسر می‌کند تا با پیروزی‌های پی‌درپی و مسابقه دادن در سبک‌های مختلف، نام و رسمی برای خود دست‌وپا کرده و با گرفتن اسپانسر مسیر موفقیت خود را راحت‌تر طی کنید. طراحی موتورهای بازی بسیار خوب و با جزییات بوده و شما می‌توانید ازلحاظ ظاهری و رنگ‌آمیزی و همچنین چسباندن استیکرهای اسپانسرهای مختلف آن‌ها را شخصی‌سازی کنید تا موتوری منحصربه‌فرد را در مسیر قهرمانی خود در اختیار داشته باشید.

برای شرکت در مسابقات راننده شما ابتدا باید از 5 مرحله آمادگی بگذرد که همگی حکم تمرین را دارند. بعد از هر مسابقه، آنالیز کاملی از زمان و سایر عناصر در دسترس شما قرار می‌گیرد تا توسط آن بتوانید همه‌چیز را بسنجید. کلاس‌های مختلفی از موتورهای کراس از طیف 250SX تا 450SX وجود دارد که طیف گسترده‌ای از موتورها را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر این امکان شخصی‌سازی ظاهری هر کدام نیز وجود دارد تا ظاهری منحصربه‌فرد به موتور خود ببخشید. مهم‌ترین تغییر بازی، بهبود و ارتقا گرافیکش بوده که توانسته یکی از بهترین و واقع‌گرایانه‌ترین بازی‌های موتورسواری حال حاضر را در اختیار شما قرار دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Forza Horizon 5 و F1 2021 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Monster Energy Supercross 5 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The road to become a true champion starts here. With the new career mode, you’ll have to prove your skills on two-wheel bikes to be able to win glory!Win the first races in the “Futures” Category. Improve your technique as a “Rookie” by starting out in the 250SX class. Create your team after signing with a sponsor or join an existing one. Throw open the doors of the entire championship by becoming a real “Pro” to challenge the heroes of the 450SX class and achieve ultimate success.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.