دانلود بازی Meteoroids 3D برای PC
دانلود بازی Meteoroids 3D برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Meteoroids 3D برای PC

پارسی گیم 23 مهر 1400 بدون دیدگاه
1,335 بازدید

دانلود بازی Meteoroids 3D برای کامپیوتر

گاهی طراحی یک بازی ساده و بدون هیچ پیچیدگی خاصی می‌تواند مخاطبان بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند. اینکه بازیکن بداند قرار نیست درگیر پیچیدگی‌ها شده و صرفاً چند ساعت در محیط بازی و گیم پلی مهیجش سرگرم شود، برایش لذت‌بخش بوده و او را به ادامه دادن بازی ترغیب می‌کند. بازی Meteoroids 3D از استودیو Titan Deep Space Company عنوانی در سبک شوتر آرکید بوده که با گیم پلی مهیج و ساده خود می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم نگه دارد.

سازندگان بازی ادعا کرده‌اند که برای ساخت آن از بازی محبوب و قدیمی Asteroids که برای کنسول آتاری منتشر شده بود الهام گرفته‌اند و این بازی در واقع، ادای احترامی به آن عنوان موفق و قدیمی است. برای همین شباهت‌های زیادی بین این دو بازی خواهید یافت و همان لذت‌بخش بودن گیم پلی را در کنار ساده بودن در اختیار شما قرار می‌دهد. شما در Meteoroids 3D صرفاً باید با شلیک به دشمنان مختلف و شهاب‌سنگ‌ها توسط سلاح‌های سفینه فضایی خود، در مراحل پیشروی کرده و از آن لذت ببرید.

بازی 24 مرحله داشته که به ترتیب حروف الفبای یونانی دنبال می‌شوند و در هر کدام، طراحی متفاوتی را شاهد خواهید بود. همچنین سفینه فضایی شما به 7 مدل مختلف سلاح دسترسی دارد که به‌مرور با پیشروی در مراحل، آن‌ها را باز می‌کنید. کلاس سلاح‌ها متفاوت بوده و از سلاح‌های لیزری و متکی به انرژی گرفته تا موشک‌انداز را در آن‌ها پیدا خواهید کرد. هدف اصلی دستیابی به رکورد بالاتر با از بین بردن دشمنان به‌صورت سرعتی بوده که امتیاز بیشتری را نصیبتان می‌کند. همین موضوع باعث می‌شود سرعت و هیجان گیم پلی بازی بیشتر شده و لحظه‌های سرگرم‌کننده‌ای برایتان رقم خواهد زد. این بازی در کمال ساده بودن، می‌تواند ساعت‌ها شما را درگیر خودش کند و تجربه‌ای نوستالژیک و مهیج را در قالب یک شوتر آرکید در اختیارتان قرار دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم سری بازی‌های Quake را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Meteoroids 3D با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel I3 1.8Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel graphics 4400
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Sound Card: Internal

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel I5 8400
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce 960 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Sound Card: Internal

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Asteroids: when the simplest is the most addictive.
Eighties of the twentieth century. The golden age of 8-bit video games. We were leaving school, and we were going to spend our precious coins in the arcade machines. One of the machines that personally caught my attention was Atari’s Asteroids. How could something so simple be so addictive? How could they simulate the physics of that little white triangle on a black background in such a way?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.