دانلود بازی Battle Planet Judgement Day برای PC
دانلود بازی Battle Planet Judgement Day برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Battle Planet Judgement Day برای PC

پارسی گیم 8 دی 1399 بدون دیدگاه
5,583 بازدید

دانلود بازی Battle Planet Judgement Day برای کامپیوتر

داستان بازی Battle Planet Judgement Day روایتگر سه شخصیت تحت تعقیب است که به سراسر جهان دستور دستگیری آن‌ها صادر شده است. طراحانی از استودیو Threaks توسعه این عنوان را بر عهده داشته‌اند و محصول نهایی را کمپانی Wild River Games برای علاقه‌مندان به سبک اکشن منتشر کرده است. محیط بازی به شکلی نیست که در دیگر گیم پلی‌های سبک اکشن تاکنون تجربه کرده‌ایم، دوربین همه چیز را از بالا به پایین نمایش می‌دهد و بازیکنان باید به این صورت شخصیت داستان را برای مبارزه و روبه‌رو شدن با چالش‌های بسیار کنترل نمایند. شما بر روی توپی قرار خواهید گرفت که طراحان آن را به‌صورت کره زمین توسعه داده‌اند. با حرکت شخصیت روی سطح آن، کره زیر شما خواهد چرخید و روی دیگرش را به نمایش می‌گذارد. کنترلرها به‌سادگی تمام طراحی شده‌اند. برای زنده ماندن در مقابل دشمنان بی‌شماری که قصد دارند شما را بکشند، باید سریعاً بر کنترل‌ها تسلط پیدا کنید. دشمنان شما را طیف وسیعی از بیگانگان مقیم تا واحدهای پلیس که در وهله اول از فرار شما خوشحال نیستند، تشکیل می‌دهند.

به طور خلاصه تقریباً می‌توان گفت که کل داستان بازی به همین شکل و سبک پیش خواهد رفت، اما تنوع بسیار زیادی برای جالب نگه‌داشتن چیزها وجود دارد. قدرت و تعداد دشمنان شما مسلماً بالا می‌رود و شما از یک سیاره به سیاره دیگر می‌پرید تا یک تغییر منظره را احساس کرده و به‌نوعی از یکنواختی خارج شوید. همچنین می‌توانید چند شخصیت اضافی را باز و با آن‌ها نبردهای پیش رو را تجربه کنید و از قدرت بیشتری نیز برخوردار شوید. در حقیقت، قدرت همان عنصری خواهد بود که باعث سرکش شدن شما می‌شود. متأسفانه بعد از چند سطح اول قدرت کمتری خواهید داشت و در این صورت، ادامه مسیر دشواری که در پیش گرفته‌اید، تقریباً غیرممکن می‌شود؛ بااین‌حال، شما به‌واسطه ارتقاء ویژگی‌های شخصیت خود، می‌توانید تلاش کمتری برای به دست آوردن پیروزی به کار ببرید و به همین ترتیب مراحل را یکی پس از دیگری طی کنید.

رئیسان قدرتمندی در طول مراحل بازی، مهارت‌های شما را به چالش خواهند کشید و این بی‌شک برای آن دسته از افرادی که خشونت و سختی بسیار در مبارزه دوست دارند، لذت‌بخش است. پس از هر بار مبارزه با یکی از آن‌ها، این احساس، به شما دست خواهد داد که اگر سلاح قدرتمندتری داشته باشم، قطعاً ساده‌تر می‌توانم مبارزه را به نفع خود تمام کنم؛ بنابراین باید به ارتقاء سلاح و تجهیزات خود اهمیت بسیاری دهید و در غیر این صورت، خود را برای شکست در مراحل بالاتر آماده کنید.

سیاراتی که قرار است روی آن‌ها از دست پلیس فرار کنید و با بیگانگان مقیم آن مبارزه نمایید، ویژگی‌های مختلف را داراست که گاهی می‌توانند مفید و در برخی صحنه‌ها هم به ضرر شما باشند. به‌واسطه دقت و توجه به مکان‌های مختلف می‌توانید از برخی سازه‌ها به نفع خود بهره بگیرید در غیر این صورت به دام خواهید افتاد و Game Over می‌شوید. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن با این سبک و طرح هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون Children of Morta و Neon Abyss را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی Battle Planet Judgement Day با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or higher
Processor: Intel Core I3-4130 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 560TI or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 2048 MB available space
Sound Card: DirectX compatible using the latest drivers

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i3-6157U or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 980 Ti or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 2048 MB MB available space
Sound Card: DirectX compatible using the latest drivers

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Battle Planet Judgement Day is a planetary rogue-lite top-down shooter. You are one of the universe’s 3 most wanted criminals on the run, fighting your way through hordes of aliens, military and police units. There is only one way to reclaim your freedom – destroy them all…
Escape a crashed prisoner transport ship and fight the authorities in a non-stop mayhem of blazing gunfire and planet destroying bombs sent to perforate you and the ground beneath your feet.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.