دانلود بازی Gravity Circuit برای PC
دانلود بازی Gravity Circuit برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Gravity Circuit برای PC

پارسی گیم 10 مرداد 1402 1 دیدگاه
2,194 بازدید

دانلود بازی Gravity Circuit برای کامپیوتر

Gravity Circuit یک پلتفرمر دو بعدی اکشن است که ضمن معرفی مکانیک‌های گیم‌پلی خلاقانه، به بازی‌های کنسولی کلاسیک ادای احترام می‌کند. به عنوان کای، یک عامل با قدرت‌های خارق‌العاده مدار گرانشی، بازیکنان وارد یک ماجراجویی آینده‌نگر می‌شوند تا جهان را از ارتش ویروسی که دوباره در حال ظهور است نجات دهند. Gravity Circuit با اکشن سریع، خط داستانی جذاب و اشاره به پلتفرمر‌های نوستالژیک، تجربه‌ای جذاب را برای بازیکنانی که به دنبال گیم‌پلی چالش‌برانگیز و داستان سرایی فراگیر هستند، ارائه می‌کند. Gravity Circuit سکانس‌های پلتفرمر هیجان انگیزی را ارائه می‌دهد که هم دقت و هم چابکی را می‌طلبد. این بازی دارای 12 مرحله است که هر مرحله مکانیک‌ها و چالش‌های متفاوتی را به بازیکنان خود ارائه می‌کند.

Gravity Circuit که در دنیایی آینده‌نگر که ربات‌های هوشیار در آن زندگی می‌کنند، روایتی جذاب را ارائه می‌کند. ارتش ویروس، یک دشمن سرسخت از گذشته، با هدف تسلط بر جهان دوباره ظاهر می‌شود. به عنوان آخرین خط دفاع، کای، قهرمان جنگ قبلی، باید از قدرت‌های مدار جاذبه برای خنثی کردن مغز متفکر شیطانی در پشت هرج و مرج استفاده کند. داستان از طریق رویارویی با شخصیت‌های دیگر، پرده برداری از پیچ و خم‌ها و رمز و راز در طول راه آشکار می‌شود. این بازی مکانیک‌های گیم‌پلی منحصربه‌فردی را معرفی می‌کند که آن را متمایز می‌کند. بازیکنان می‌توانند انرژی را به مشت‌های ویرانگر هدایت کنند و حملات های رضایت بخشی را انجام دهند که دشمنان را به پرواز در می‌آورد. تجربه این بازی بی نظیر را به هیچ وجه از دست ندهید.

Gravity Circuit با موفقیت عناصر پلتفرمرهای کلاسیک را با مکانیک‌های گیم پلی نوآورانه ترکیب می‌کند و در نتیجه یک تجربه بازی هیجان انگیز و منحصر به فرد ایجاد می‌کند. این بازی با خط داستانی جذاب، سیستم مبارزه پویا و مراحل چالش برانگیز، جوهر بازی‌های اکشن دوبعدی نوستالژیک را به تصویر می‌کشد و در عین حال المان‌های جدیدی را ارائه می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Nocturnal و Chronicles of 2 Heroes Amaterasus Wrath را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Gravity Circuit برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista+
Processor: Intel Core 2 Duo 2.0 GHz or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: OpenGL 2.1 compatible graphics card
Storage: 500 MB available space
Additional Notes: No test have been performed on older hardware, or old laptops with integrated GPUs.

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows Vista+
Processor: Intel Core 2 Duo 2.0 GHz or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: OpenGL 2.1 compatible graphics card
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Gravity Circuit – a flashy action packed 2d platformer in the spirit of console classics. Mission: Stop the Virus Army’s Uprising! In a futuristic world populated by sentient robots, its inhabitants are once more threatened by an old foe, the Virus Army. Defeated decades ago, it has re-emerged from the shadows with a unique goal, complete world domination. Severely weakened Guardian Corps are left with no other choice but to call upon a hero of the previous war: the lone operative, Kai, who harnesses the powers of the mysterious Gravity Circuit. As the world’s last line of defense, journey through futuristic environments, and take down the evil mastermind behind this chaos.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    ali

    مهمان

    عالی مرسی پا رسی گیم

    پاسخ دهید