دانلود بازی Potentia برای PC
دانلود بازی Potentia برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Potentia برای PC

پارسی گیم 26 بهمن 1399 3 دیدگاه
14,794 بازدید

دانلود بازی Potentia برای کامپیوتر

آخرالزمان، موضوعی که هیچ‌وقت از ذهن سازندگان بازی‌ها بیرون نمی‌آید و بازی‌هایی با این ایده، فعلاً مهمان بازیکنان سرتاسر دنیا خواهند بود. زنده ماندن در دنیایی که نابودشده و از بین رفته و منابع بسیار محدودی در دسترس است همواره چالش‌برانگیز و درعین‌حال جذاب و سرگرم‌کننده بوده است. بازی Potentia از استودیو Wily Pumpkin جدیدترین عنوان در این سبک است که با استفاده از همین عنصر دنیای آخرالزمانی، سعی در جذب مخاطبان از طیف‌های مختلف را دارد.

داستان بازی وقایع یک جنگ سرد را رو به اتمام است روایت می‌کند. همه مردم خوشحال از اینکه بالاخره تنش‌ها کم شده و آتش جنگ خاموش شده است، برای خوشحالی به خیابان‌ها ریخته‌اند و به رقص و پای‌کوبی می‌پردازند تا خوشحالی خود را از پایان جنگ سرد نشان دهند، غافل از اینکه این خوشحالی عمر بسیار کوتاهی داشت و شهر توسط یک سلاح عجیب از جنس انرژی هدف قرارگرفته شد. هیچ‌کس نمی‌داند وسعت تخریب این سلاح در چه اندازه‌ای بوده اما چیزی که به‌وضوح دیده می‌شود، این است که بسیاری از مردم ناپدیدشده‌اند، ساختمان‌ها و دیگر سازه‌های دست انسان دست‌نخورده باقی‌مانده و همین‌طور پوشش گیاهی و حیوانات نیز جان سالم به دربرده‌اند. باقی انسان‌هایی که جان سالم به دربرده‌اند عصبی‌تر و وحشیانه‌تر عمل می‌کنند و قانون، قانون جنگل است. حال برای زنده ماندن باید تمامی تلاش و انرژی خود را بگذاریم. این داستان زنده ماندن در دنیایی است که بنیان‌هایش تخریب‌شده است.

گیم پلی بازی مشابه دیگر بازی‌ها در این سبک است. شما به گستره زیادی از سلاح‌های سرد و گرم دسترسی دارید. گاهی لازم است مخفیانه پیش بروید و از چاقو و یا تیرکمان خود استفاده کنید، یا با استفاده از صدا خفه کن، سلاح‌های گرم خود را ارتقا دهید. ابزارهای سلامتی و همچنین مهمات بسیار محدود است و شما باید به‌خوبی استفاده از آن‌ها را مدیریت کنید و برای زنده ماندن هوشمندانه از آن‌ها استفاده کنید. هر گلوله‌ای که شلیک می‌کنید مهم است و نباید به هدر برود. بااین‌حال اگر دوست دارید بازی را با سبکی اکشن تر پیش ببرید هم‌دست شما باز است و نیازی نیست حتماً با مخفی‌کاری و آهسته پیشروی کنید که گستردگی گیم پلی بازی را نمایش می‌دهد.

ازلحاظ ظاهری هم‌بازی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. محیط آخرالزمانی بازی به‌خوبی به تصویر کشیده شده است. شهر خالی از سکنه که باگذشت زمان، گیاه‌ها و علف‌های هرز به‌جای جای خیابان‌ها و ساختمان‌های آن نفوذ کرده‌اند و اتمسفری سنگین را برای شما تداعی می‌کند. نورپردازی‌ها و پویانمایی کاراکترها نیز به‌خوبی ساخته‌وپرداخته شده‌اند و احساس واقع‌گرایانه‌ای را به شما می‌دهند. دنیای بازی باوجوداینکه جوی مرده و خالی دارد، اما پویایی خاصی دارد که فقط باتجربه آن می‌توانید این پویایی را درک کنید. اگر تلاش برای زنده ماندن در دنیایی که نابودشده و قانون در آن بی‌قانونی است را دوست دارید، تجربه این بازی را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Death Stranding و Metro Exodus را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Potentia با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bit, Windows 8 64-bit, Windows 10 64-bit
Processor: AMD FX 6300, AMD Ryzen 3 1200, Intel Core i5 2400 or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon R9 285, NVIDIA GeForce GTX 760 or better
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB available space
Additional Notes: SSD is recommended

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bit, Windows 8 64-bit, Windows 10 64-bit
Processor: AMD FX 8350, AMD Ryzen 5 1400, Intel Core i7 3770 or better
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD Radeon R9 290, AMD Radeon RX 570, NVIDIA GeForce GTX 1050 or better
DirectX: Version 12
Storage: 15 GB available space
Additional Notes: SSD is recommended

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Approach your enemies silently and takedown them with your trusty crowbar. Get your hands dirty with close combat if you are caught. If you prefer to use a silent ranged weapon, use your bow to silently hunt your enemy down. When the things get really messy, switch to your reliable assault rifle. For the worst case, always keep your pistol somewhere nearby. Most importantly, manage your ammunition and medkit shots wisely. If you want to survive all these, you have to use your items carefully.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 13.4 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.3 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    VHD

    مهمان

    سلام نسخه فت گرل موقع نصب ک 2 درصده خطا میده و نصب نمیکنه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به VHD

      پشتیبانی

      سلام
      متن ارور رو بگید

  • Avatar

    Amir

    مهمان

    چه اسکی نازی از د لست اف اس?

    پاسخ دهید