دانلود بازی Greak Memories of Azur برای PS5
دانلود بازی Greak Memories of Azur برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Greak Memories of Azur برای PS5

پارسی گیم 17 مهر 1400 بدون دیدگاه
322 بازدید

دانلود بازی Greak Memories of Azur برای پلی استیشن 5

شاید بدانید که کارتون‌ها و انیمیشن‌های دوبعدی قدیم همگی با دست کشیده می‌شدند، یعنی ترکیبی از چندین هزار نقاشی در کنار هم این شاهکارها را خلق می‌کرد. تنها عشق و شوق به کار بوده که سازندگان این عناوین را روبه‌جلو حرکت داده است. بازی Greak Memories of Azur از استودیو Navegante Entertainment عنوانی است که انیمیشن‌ها و دنیایش کاملاً با دست طراحی‌شده و حجم زیادی از عشق سازندگان و طراحان را می‌توانید در سرتاسر آن مشاهده کنید.

شما در این بازی نقش سه نفر را بازی می‌کنید که با هم نسبت خانوادگی داشته و Greak، Adara و Raydel نام دارند و باید آن‌ها را در سرزمینی وسیع و زیبا به اسم Azur راهنمایی و هدایت کنید. یکی از اصلی‌ترین مکانیک‌های گیم پلی در این بازی، کنترل کردن این سه شخصیت و تغییر میان آن‌ها است که منجر به استفاده از قابلیت‌های منحصربه‌فرد هرکدام برای حل کردن معماها و عبور از موانع می‌شود. Greak کوچک‌ترین برادر بوده و شخصیت اصلی داستان بوده از تبار نژادی جادویی به اسم Cournies است. سرزمین آن‌ها اسیر جنگ بزرگی شده و Greak باید ابتدا با خواهر و برادرش متحد شود و با ساختن یک کشتی از منطقه فرار کند.

با پیشروی در بازی ابتدا دو شخصیت دیگر را در سناریوهایی منحصربه‌فرد پیدا خواهید کرد و سپس به هدف اصلی که ساخت کشتی است متمرکز خواهید شد. گیم پلی ترکیبی از مبارزات در سبک پلتفرمر دوبعدی و حل کردن معماها و عبور از موانع است. هرکدام از این سه شخصیت، قابلیت‌های منحصربه‌فردی داشته که برای عبور از موانع باید از ترکیب هر سه نفر آن‌ها استفاده کنید. همین موضوع عمق گیم پلی و جذابیتش را دوچندان می‌کند. سبک گرافیکی بازی نیز حالتی دوبعدی داشته و تمامی انیمیشن‌ها و محیط‌ها با دست کشیده شده‌اند. Greak Memories of Azur درواقع کارتونی است که می‌توانید آن را بازی کنید!

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های It Takes Two و Death’s Door را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Greak Memories of Azur با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Greak: Memories of Azur is a side scrolling single-player game with hand-drawn animations. You will take the role of three siblings: Greak, Adara and Raydel to guide them through the lands of Azur. Alternate control between them and use their unique abilities to escape from the Urlag invasion.
Greak is the name of the main character, and the smallest brother of three. He belongs to a magical race called the Courines, which are currently under the attack of an enemy invasion from a faction called the Urlags.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 1.2 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.