دانلود بازی Forged In Shadow Torch برای PS5
دانلود بازی Forged In Shadow Torch برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Forged In Shadow Torch برای PS5

پارسی گیم 14 شهریور 1400 بدون دیدگاه
906 بازدید

دانلود بازی Forged In Shadow Torch برای پلی استیشن 5

یکی از سبک‌هایی که به‌شدت می‌تواند بازیکن را درگیر گیم پلی مهیج خودش کند، سبک Metroidvania بوده که در واقع از دو عنوان محبوب Metroid و Castlevania نشاءت گرفته و عناصر موفق هر دوی این بازی‌ها را در دل خودش جای داده است. همین ژانر فرعی با شکل گرفتنش، منجر به ساخت تعداد زیادی از بازی‌های موفق گردید که گیم پلی‌ای اکشن و جذاب را به خورد بازیکن می‌دادند. بازی F. I. S. T Forged In Shadow Torch از استودیو TiGames یکی دیگر از همین عناوین بوده که ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد.

داستان بازی در یک آینده علمی تخیلی جریان داشته و شهری به اسم Torch City را به ما معرفی می‌کند که 6 سال قبل موردحمله ربات‌های هوشمند و مهاجم قرار گرفته است. ساکنان این شهر حیوان‌های هوشمندی بوده و یکی از آن‌ها که شخصیت اصلی شما خواهد بود، Rayton نام دارد. او که قبلاً عضو سربازان نیروهای مقاومت بوده، پنهانی زندگی می‌کند اما زمانی که دوستش را به‌زور دستگیر می‌کنند، تصمیم می‌گیرد پنجه مکانیکی خودش را دوباره دست کرده و برای آزاد کردن او عازم شود؛ اما ماجراها و داستان‌های عمیق‌تری در ادامه این قضیه در انتظار Rayton خواهد بود…

اولین نکته جذاب بازی، طراحی مراحل و همچنین سبک و سیاق آینده‌گرایانه و علمی تخیلی آن‌ها است. هر مرحله مدل خاصی داشته و راه‌های مختلفی برای تکمیل آن وجود دارد. دوربین دید از بغل بازی به‌خوبی اطلاعات کاملی از محل را در اختیار شما قرار داده تا مبارزات اکشن و سریع بازی روان و بدون مشکل اجرا شوند. کاراکتر اصلی شما به سه سلاح اصلی دسترسی دارد، پنجه، دریل و شلاق که هرکدام بسته به شرایط و موقعیت کارایی بیشتری داشته و انتخاب هوشمندانه بین آن‌ها، نکته‌ای کلیدی برای پیشروی در بازی است.

از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توان به گرافیک زیبا و چشم‌نواز و روان اجرا شدن آن اشاره کرد که به لطف موتور قدرتمند Unreal Engine 4 میسر شده است. مدل‌ها، انیمیشن کاراکترها و همین‌طور نورپردازی و جلوه‌های ویژه به‌خوبی طراحی شده‌اند تا تصاویری چشم‌نواز و مدرن را پیش چشمانتان به نمایش بکشانند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hollow Knight و Outer Wilds را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Forged In Shadow Torch با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Six years ago, the Machine Legion invaded and colonized the Torch City, which was originally inhabited by animals. Rayton, the former soldier in the resistance war, has been living in seclusion since then. After his friend is forcibly arrested, Rayton reclaims his mechanical fist and steps to his journey fighting back. And he never expects that he has been involved in a bigger scheme between the mafia, the rebellion, and the legion.
Exploring the Metroidvania game world with a dozen of areas with distinguishing vision themes and level designs. Earning the rewards by conquering the challenges of combats, puzzles and platformers in countless chambers, tunnels and shortcuts.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.