دانلود بازی Urtuk The Desolation برای PC
دانلود بازی Urtuk The Desolation برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Urtuk The Desolation برای PC

پارسی گیم 29 دی 1400 بدون دیدگاه
2,986 بازدید

دانلود بازی Urtuk The Desolation برای کامپیوتر

چند سال اخیر در صنعت بازی‌های ویدیویی را می‌توان عصر شکوفایی استودیوهای کوچک و مستقل دانست زیرا تعداد زیادی عنوان جذاب، عمیق و سرگرم‌کننده توسط آن‌ها منتشر شده‌اند. طیف گسترده‌ای از بازی‌های نقش‌آفرینی، ماجرایی و پلتفرمر مستقل، طرفداران این سرگرمی‌های دیجیتال را همواره سرگرم و مشغول نگه ‌داشته است. بازی Urtuk The Desolation از استودیو David Kaleta عنوانی نقش‌آفرینی و جهان‌باز با سبک مبارزات نوبتی و تاکتیکی بوده که یک ماجراجویی تاریک و پرعمق را در دنیایی فانتزی در اختیار شما قرار می‌دهد.

اولین چیزی که در این بازی نظر شما را جلب خواهد کرد، سبک متفاوت طراحی و دنیای آن است. این دنیای فانتزی کاملاً متفاوت از چیزهایی است که تا به امروز تجربه کرده‌اید و حالتی تاریک و محزون در آن دیده می‌شود. زمانی موجودات غول‌پیکر با صلح در کنار انسان‌ها زندگی می‌کردند اما برخی دانشمندان موفق شدند عنصر حیات را از جسد آن‌ها استخراج کنند. این ماده قرار بود بسیاری از بیماری‌ها و زخم‌ها را درمان کند اما اثرات جانبی آن باعث به وجود آمدن جهش‌های ژنتیکی در افراد شد که یا باعث زوال عقل می‌شد یا مرگ قربانی. کاراکتر شما Urtuk نام دارد و به همین ماده آلوده شده است. او باید در دنیای وسیع گشت‌وگذار کند تا قبل از مرگ، چاره‌ای برای درمان خودش پیدا کرده و زنده بماند.

گیم پلی بازی با زاویه دوربین دید از بالا طراحی شده و مبارزات سبک نوبتی و تاکتیکی دارند. تمامی محیط‌ها و کاراکترها توسط دست کشیده شده‌اند و ارزش هنری این بازی بسیار بالا است. عناصر نقش‌آفرینی نیز در بازی وجود دارند و به‌تدریج با پیشروی در مراحل، تجهیزات بهتری پیدا می‌کنید، سطح کاراکتر شما بیشتر شده و به قابلیت‌های دفاعی و تهاجمی پیشرفته‌تری دسترسی پیدا خواهید کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Battle Brothers و XCOM 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Urtuk The Desolation با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10
Processor: 2.0 Ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: OpenGL 2.0 compatible video card with 256 MB
Storage: 600 MB available space
Additional Notes: Note 1. Older Intel Integrated graphics (3000 and older) running in Windows 10 won’t run this game. Windows 7 works however. Note 2: If you experience a crash during game start up, you might have outdated graphics drivers. Try set the game’s “urtuk.exe” file compatibility mode to Win8.

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10
Processor: 2+ Ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: OpenGL 2.0 compatible video card with 256 MB
Storage: 600 MB available space
Additional Notes:

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Urtuk is an open world, tactical turn-based RPG in a low-fantasy setting.
Guide your band of adventurers through the ruins of an ancient world. Recruit new followers, loot the corpses of your fallen foes, and do your best to survive in this harsh and unforgiving realm.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.