دانلود بازی Dead Age 2 برای PC
دانلود بازی Dead Age 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dead Age 2 برای PC

پارسی گیم 13 مهر 1400 بدون دیدگاه
5,601 بازدید

دانلود بازی Dead Age 2 برای کامپیوتر

شاید از شنیدن نام آخرالزمان در کنار کلمه زامبی خسته شده باشید اما این سوژه ظاهراً به این زودی قرار نیست از ذهن سازندگان بازی‌های ویدیویی پاک شود. تا به امروز عناوین بسیاری با محوریت این موضوع منتشر شده‌اند که برخی به‌شدت موفق و محبوب گشته و برخی دیگر فراموش شده‌اند. خلاقیت و نوآوری سازندگان در ارائه گیم پلی می‌تواند این تفاوت را ایجاد کند. بازی Dead Age 2 از استودیو Silent Dreams عنوانی ماجرایی بوده که با محوریت همین سوژه ساخته شده و تلفیقی از عناصر مختلف را داخل گیم پلی خود پیاده‌سازی کرده است.

داستان بازی 10 سال پس از اولین شیوع ویروس مهلکی که انسان‌ها را به زامبی‌های خون‌خوار تبدیل کرده، روایت می‌شود. اعضای گروه Jack به شهری به اسم Freedom City پناه برده‌اند که ظاهراً در آن، دارویی برای درمان این بیماری تولید شده است؛ اما ظاهراً این خبر روی دیگری داشته و پایان خوشی در انتظار افراد گروه نخواهد بود. دنیای نابودشده علاوه بر زامبی‌ها، خطرهای زیاد دیگری را هم در دل خود جای داده که ازجمله آن‌ها می‌توان به راهزن‌ها و گروه‌های وحشی و مستقل اشاره کرد.

گیم پلی بازی نسبت به شماره اول پیشرفت زیادی داشته و تلفیقی از مبارزات به سبک نوبتی، مدیریت منابع و همچنین گشت‌وگذار است. کاراکتر شما به 24 قابلیت مختلف دسترسی داشته که می‌تواند در طول مبارزه از آن‌ها استفاده کند. سبک نوبتی مبارزات به شما زمان کافی برای تصمیم‌گیری را می‌دهد. شما ابتدا باید تیم خود را از افراد مختلف تشکیل دهید و سپس برای ماجراجویی در این دنیای خطرناک آماده شوید. عناصری از بازی‌های نقش‌آفرینی در بازی حضور دارد و کلاس‌های مختلفی از افراد را می‌توانید در گروه خود جای دهید.

همچنین مقر اصلی شما به‌عنوان یک مرکز برای انجام مأموریت‌های مختلف کار می‌کند. دنیای وسیع بازی مملو از فعالیت‌های اصلی و فرعی بوده و همچنین تصمیم‌های شما در قبال کاراکترهای مختلف سرنوشت داستان را تغییر می‌دهد. ارتباط برقرار کردن با سایر گروه‌ها، مدیریت منابع و مبارزات نوبتی، ویژگی‌های اصلی این بازی هستند و در کنار چالش‌های متعددش، می‌تواند مدت‌ها شما را سرگرم کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Walking Dead و Darkest Dungeon را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Dead Age 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64 Bit
Processor: Intel Core i5-3470 or AMD Ryzen 3 1200
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce 2 GB or Radeon 2 GB with Direct X 11 Support
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space
Additional Notes: For laptop users: Intel integrated graphic cards it is recommended to reduce the details in the options menu.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64 Bit
Processor: Intel CPU Core i7-3770 or AMD Ryzen 5 1600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1060 6 GB or AMD Radeon RX 590
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space
Additional Notes: For laptop users: Intel integrated graphic cards it is recommended to reduce the details in the options menu.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Dead Age 2 is a unique combination of survival, management, Rogue-Like events, fast turn-based combat, classic role-playing game with tons of quests and a story in which your decisions directly affect plot progression!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.21 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.