دانلود بازی Impostor Factory برای PC
دانلود بازی Impostor Factory برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Impostor Factory برای PC

پارسی گیم 13 مهر 1400 1 دیدگاه
3,361 بازدید

دانلود بازی Impostor Factory برای کامپیوتر

امروزه شاهد ظهور تعداد زیادی بازی ویدیویی معمامحور هستیم که در هرکدام ماجرایی مرموز و سرگرم‌کننده را تجربه خواهیم کرد. ظاهراً این سبک مخاطبان زیادی داشته و سازندگان نیز برای به دست آوردن توجه بازیکنان، دست به ساخت عناوین متعددی با همین محوریت می‌زنند. بازی Impostor Factory از استودیو Freebird Games عنوانی جدید در سبک معمایی و داستان محور بوده که در آن باید معمای یک قتل مرموز را در یک عمارت بزرگ حل کنید.

داستان بازی در مورد کاراکتری به اسم Quincy بوده که روزی به یک عمارت بزرگ و مرموز دعوت می‌شود. او پس از قبول این دعوت وارد کاخ شده و از همان ابتدا متوجه می‌شود که چیز عجیبی در آنجا اتفاق افتاده است؛ اما با این حال حس خوبی در پس این مرموز بودن وجود دارد که Quincy را به گشت‌وگذار در آن ترغیب می‌کند. او درون یکی از سرویس‌های بهداشتی این عمارت، یک ماشین زمان پیدا می‌کند که پس از شستن دست‌هایش، اجازه سفر در زمان را به او می‌دهد. پس از اولین سفر، ساکنین عمارت کشته می‌شوند و ماجرای مرموز آن پیچیده‌تر می‌شود.

گیم پلی بازی ترکیبی از عناصر نقش‌آفرینی و همچنین بازی‌های ماجرایی بوده که صحبت کردن با سایر کاراکترها، گشت‌وگذار و پیدا کردن سرنخ محور اصلی‌اش را تشکیل می‌دهد. همچنین عناصر لاوکرفتی و سورئال نیز در محیط بازی پیاده‌سازی شده تا اتمسفری عمیق و تاریک را به این عمارت مرموز ببخشد. برای مثال گربه‌ای بسیار قدبلند و مرموز را ملاقات خواهید کرد که با خنجری که در دست دارد، برای همه تهدید محسوب می‌شود. سبک و سیاق گرافیکی بازی هم دوبعدی بوده اما به‌خوبی محیط‌های عمارت را به تصویر کشیده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Twelve Minutes و Eastward را هم بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Impostor Factory با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: XP, Vista, 7, 8, 10
Processor: Intel Pentium III 800 MHz+
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 1024×768 High Color +
Storage: 500 MB available space
Sound Card: DirectX®: 9.0+

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Dr. Watts and Dr. Rosalene have peculiar jobs: They give people another chance to live their lives, all the way from the very beginning.
But this isn’t their story. Probably. Instead, it’s about Quincy. Let me tell you a story about him.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام
    کاش زیرنویس فارسی اش هم قرار بدید

    پاسخ دهید