دانلود بازی Falcon Age برای PC
دانلود بازی Falcon Age برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Falcon Age برای PC

پارسی گیم 17 شهریور 1398 بدون دیدگاه
7,164 بازدید

دانلود بازی Falcon Age برای کامپیوتر

تابه‌حال دوست داشته‌اید که یک پرنده در خانه داشته باشید که برایتان چهچه بزند و سرتان را گرم کند؟ البته که خیلی‌ها پرندگانی در خانه‌دارند که کارهای مختلف انجامی دهد اما بازی Falcon Age شمارا دوست یک بچه شاهین زیبا و رنگارنگ می‌کند و او نیز شمارا به ماجراجویی جالب و سرگرم‌کننده می‌برد. استودیو Outerloop Games آن‌قدر عاشق پرندگان بوده است که شمارا در یک تجربه اول‌شخص ماجراجویی به دنیای عجیبی می‌کشاند. فرهنگ به‌نوعی نابودشده است و شما نیز درگیر حفظ فرهنگ خود در میان کلونی‌های انسانی متفاوت هستید و البته شانس با شما یار نیست و به زندان خواهید افتاد. اینجاست که پرنده دوست و رفیقتان به کمکتان می‌شتابد و با تحت کنترل گرفتن او، مراحل مختلفی پیش رویتان قرار می‌گیرد.

بازی Falcon Age در نگاه اول یک بازی Co-Op به نظر می‌رسد که به‌جای رخ‌داده‌ای بزرگ، به کوچک‌ترین مراودات انسانی توجه کرده است. پرنده‌ای که تازه مادرش را ازدست‌داده است و تنها شمارا دارد و کنار شما می‌تواند رنج بودنش را از یاد ببرد. البته که خبر از گریه و زاری نیست و همان‌طور مستقیم از پرواز لذت خواهید برد و لذت چشیدن بال زدن در آسمان آبی را بالاخره خواهید چشید. محیط اطراف پر از سرگرمی‌های مختلف است. این پرنده آن‌چنان‌که فکر می‌کنید کوچک و به‌دردنخور نیست و باید با استفاده از او، برای خودتان غذایی گیر بیاورید و همچنین مکان غذاها و میوه‌های اطراف را پیدا کنید. بازی حتی این گزینه را در اختیار شما قرار می‌دهد که بدون مبارزه نیز داستان را تمام کنید و فقط خود و پرنده بامزه‌تان در بازی گشت‌وگذار کنید و لذت ماجراجویی در این دنیای عجیب را بکشید.

Falcon Age همچنین تجربه VR را نیز در نظر داشته است و اگر یک هدست واقعیت مجازی داشته باشید، می‌توانید بیشتر به عمق دنیای زیبای بازی وارد شوید و تجربه‌ای دیگر داشته باشید. همچنین یک سری مینی بازی‌ها نیز در محیط پخش‌شده‌اند و این بستگی به شما دارد که چقدر دنیای بازی را بگردید و بالاخره بیخود یک شاهین به شما نداده‌اند و با او می‌توانید محدودیت گیرکردن روی زمین را از یاد ببرید و برای چنددقیقه‌ای حس کنید که پرنده‌ای خوشحال در آسمانی آبی و آفتابی هستید. دنیای بازی Falcon Age پر از مفاهیم جالب و عمیقی است و شمارا به فکر خواهد انداخت، لذت پرواز در آسمان را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Falcon Age با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 (64 Bit)
Processor: Intel Core i5 @ 3.5GHz or AMD FX 6 Core
Graphics: Nvidia GeForce GTX 970 or AMD R9 290X (4GB VRAM)
Memory: 8 GB RAM
DirectX: DirectX11
Storage: 5 GB Required

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Bond with a baby falcon and go on an adventure. Falcon Age is a first-person, single-player action adventure where you’ll play as Ara in her fight to reclaim her cultural legacy in the lost art of falcon hunting against a force of automated colonizers. The game starts on a dying colony planet with its culture destroyed, resourced depleted, and turned into a desert by machine invaders. Ara’s been wrongfully thrown in jail for a minor infraction. While she awaits her fate in a lonely cell, she passes the time by befriending a young falcon. Together they escape and set off on an adventure to help the resistance reclaim their freedom and drive off the invaders.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 2.5 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.