دانلود بازی Gearshifters برای PC
دانلود بازی Gearshifters برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Gearshifters برای PC

پارسی گیم 12 مهر 1400 2 دیدگاه
5,924 بازدید

دانلود بازی Gearshifters برای کامپیوتر

تلفیق سبک‌های مختلف در بازی‌های ویدیویی امری رایج بوده و اگر هوشمندانه توسط سازندگان انجام شود، می‌تواند به خلق بازی‌های جذاب و سرگرم‌کننده‌ای منجر شود. این موضوع زمانی موفق می‌شود که سبک‌های تلفیقی، خود به‌تنهایی محبوبیت لازم را میان مخاطبان داشته باشند. بازی Gearshifters از استودیو Red Phantom Games عنوانی آرکید بوده که دو سبک اتومبیل‌رانی و جنگی را با هم تلفیق کرده و مبارزات جذابی را در گیم پلی پیاده‌سازی کرده است.

اغلب سبک‌های آرکید و شوتر را در قالب هواپیماهای جنگی و سفینه‌های فضایی تجربه کردید. اینجا اما داستان متفاوت بوده و یک اتومبیل مجهز و تادندان‌مسلح در اختیار دارید تا در اتوبان‌های وسیع با آن رانندگی کرده و هم‌زمان دشمنان را به رگبار ببندید. از همان ابتدا گیم پلی بازی قوی ظاهر شده و شما را جذب خودش می‌کند. قوانین ساده هستند، رانندگی کنید، جاخالی دهید، دریفت بکشید و در همین حین، با استفاده از مسلسل و موشک، دشمنان را نابود کنید.

سیستم پیشروی در بازی به‌گونه‌ای طراحی شده که به‌مرور با انجام مأموریت‌های مختلف، به تکنولوژی و تجهیزات بهتری دسترسی پیدا می‌کنید و اتومبیل خود را قدرتمندتر از قبل خواهید دید. این موضوع بازی را بسیار اعتیادآور کرده و به ادامه دادن ترغیب می‌کند. ویژگی‌های زیادی از اتومبیل را می‌توانید ارتقا دهید و سلاح‌های جدیدی به تجهیزات آن اضافه کنید.

بازی 27 مرحله مختلف داشته که در 9 منطقه متفاوت جریان دارند. هر منطقه گروه خاصی از دشمنان را در خود جای داده که سبک مبارزه و تجهیزات و اتومبیل‌های جنگی آن‌ها منحصربه‌فرد است. بیش از 100 مدل ارتقا مختلف برای اتومبیل خود می‌توانید خریداری کنید و در طول 5 فصل بخش داستانی، قدرتمندتر شوید. طراحی جاده‌ها نیز به‌صورت تصادفی بوده و هر بار که منفجر شوید، سبک جدیدی از همان مرحله را تجربه خواهید کرد.

اگر به این سبک از بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Gone Viral را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Gearshifters با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Dual Core 2.2+ GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1GB VRAM / Approx. Nvidia 1050 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: 6 Core 2.6+ GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 4GB+ VRAM Nvidia 1660 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Arcade shoot-’em-up roguelite. Steer, blast and battle through enemy vehicles, and annihilate bosses. Adapt your loadout of mods, defences and weapons for each hazardous mission. Employ precision control and expert driving skills to race rings around foes, dodge incoming projectiles, and unleash intense attacks. High-octane action at every turn, slide and spin.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    ALI

    مهمان

    سلام سرور های شما داخلی هست؟ واسه دانلود میپرسم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ALI

      پشتیبانی

      سلام
      بله