دانلود بازی The Last Friend برای PC
دانلود بازی The Last Friend برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Last Friend برای PC

پارسی گیم 11 مهر 1400 بدون دیدگاه
3,252 بازدید

دانلود بازی The Last Friend برای کامپیوتر

سگ‌ها را به‌عنوان یکی از بهترین دوست‌های انسان می‌شناسیم. این موجودات وفادار برای بسیاری همدم و شریک هستند و حضورشان در بازی‌های ویدیویی هم می‌تواند توجیه منطقی‌ای داشته باشد. کمتر پیش آمده که بازی‌ای با محوریت این موجودات جذاب منتشر شود. بازی The Last Friend از استودیو The Stonebot عنوانی مستقل در سبک مبارزه‌ای بوده که در دنیایی آخرالزمانی، باید نجات سگ‌ها را بر عهده گرفته و در کنار آن‌ها در نبردهای مهیجی شرکت کنید.

داستان بازی در دنیایی پساآخرالزمانی جریان دارد که در آن، بشریت درگیر هرج‌ومرج، تباهی و همچنین موجودات جهش‌یافته است. همچنین تلاش برای بقا حرف اول را در این دنیای نابودشده می‌زند اما اتفاق بدتری در حال رخ دادن است! تمامی سگ‌های کره زمین در حال ناپدید شدن هستند. شما در نقش کاراکتری به اسم Alpha وارد داستان شده که در طول ماجراجویی خود با سگی روبه‌رو می‌شود. او به زودی متوجه می‌شود که می‌تواند صحبت‌های این سگ را بفهمد و اسمش هم T. Juan است. حال این دو با هم متحد می‌شوند تا بتوانند از معمای ناپدیدشدن سگ‌ها پرده بردارند.

گیم پلی بازی در سبک مبارزه‌ای با زاویه دوربین دوبعدی است و ترکیب قابلیت‌های شما و سگ همراهتان، نبردها و صحنه‌های جذابی را پدید می‌آورد. علاوه بر مبارزات اکشن، بازی عناصری از بازی‌های Tower Defense را نیز در دل خود جای داده تا عمق گیم پلی‌اش بیشتر شود. شما با ساخت‌وساز مواضع دفاعی مختلفی باید در مقابل حمله دشمنان دوام آورید تا در مراحل پیشروی کرده و بتوانید سگ‌های بیشتری را نجات دهید. هر سگی که نجات می‌دهید می‌تواند در مبارزات کنار شما شرکت کند و سطح تجربه‌اش بالاتر برود. تنوع سگ‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد آن‌ها از دیگر ویژگی‌های جذاب این بازی است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Bloons TD 6 و RimWorld را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Last Friend با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or higher (64 bit)
Processor: 2.6 GHz Intel® Core™ i5-750 or 3.2 GHz AMD Phenom™ II X4 95
Memory: 4 GB RAM
Graphics: OpenGL 3.0 compliant video card
DirectX: Version 10
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In a world that has become yet another post-apocalyptic future where humanity is distracted by chaos, destruction, rampant mutants and a thing called surviving, something even more sinister is afoot…

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.