دانلود بازی Bloons TD 6 برای PC
دانلود بازی Bloons TD 6 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Bloons TD 6 برای PC

پارسی گیم 19 فروردین 1400 2 دیدگاه
5,546 بازدید

دانلود بازی Bloons TD 6 برای کامپیوتر

سبک Tower Defense در بازی‌های ویدیویی قدمت زیادی داشته و در ابتدا بیشتر Mod هایی بود که در نقشه‌های بازی‌های استراتژیک ساخته‌شده بود. وظیفه شما بنا کردن ساختمان‌های دفاعی مختلف برای مقابله در برابر موج حملات دشمنان است و هر مرحله که جلوتر می‌روید، دشمنان سرسخت‌تر و قوی‌تری به مواضع دفاعی شما حمله‌ور می‌شوند. مأموریت این است که از پیشروی و رسیدن آن‌ها به نقطه نهایی نقشه جلوگیری کنید تا پیروز شوید. بازی Bloons TD 6 از استودیو Ninja Kiwi یک Tower Defense سه‌بعدی و مهیج است و گیم پلی‌ای اعتیادآور در کنار گرافیک کارتونی را به شما ارائه می‌دهد.

دشمنان در این بازی برخلاف سایر عناوین این سبک، بادکنک‌های رنگارنگ هستند و ساختمان‌های دفاعی شما نیز میمون‌هایی بامزه بوده که این بادکنک‌ها را منهدم می‌کنند. همین دو عنصر می‌تواند سبک کارتونی و گرافیکی بازی را به‌خوبی توصیف کند که برای تمامی سنین مناسب است. نکته قابل‌توجه بازی، تنوع بسیار زیاد میمون‌های مدافع است که هرکدام قابلیت‌های مخصوص خود را داشته و در صورت ارتقا دادن آن‌ها، پتانسیل اصلی برایشان آزاد می‌شود. هر میمونی که در محل مستقر می‌کنید 3 مسیر متفاوت برای ارتقا دارد که در کنار تنوع خوب خود میمون‌ها، دست شما را برای ساخت‌وساز و نوآوری بازخواهد گذاشت.

گیم پلی بازی اما مشابه یک Tower Defense کلاسیک است. شما باید در مسیری طولانی که دشمنان حرکت می‌کنند مواضع دفاعی خود را بسازید و از رسیدن آن‌ها به خط پایان جلوگیری کنید. با کشتن نیروهای دشمن پول به دست می‌آورید که برای ساخت بناهای دفاعی جدید و یا ارتقا بناهای فعلی استفاده می‌شود و هرچه بیشتر دفاع کنید، نیروهای سرسخت‌تری را ملاقات خواهید کرد. دوربین دید از بالای بازی نیز تسلط خوبی را بر میدان نبرد برای شما فراهم می‌کند.

بازی با دارا بودن بیش از 20 مرحله منحصربه‌فرد، تعداد بسیار زیاد و متنوعی از میمون‌ها که حکم بناهای دفاعی شما را دارند، گرافیک زیبا و رنگارنگ و گیم پلی‌ای ساده اما چالش‌برانگیز می‌تواند شما را ساعت‌ها درگیر خود کند و لحظات سرگرم‌کننده‌ای را برایتان بسازد.

اگر به این سبک از بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Fall Guys Ultimate Knockout و Planet Coaster را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Bloons TD 6 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (64bit)
Processor: 1.5Ghz or better (x86-64)
Memory: 4096 MB RAM
Graphics: OpenGL 2.0 compatible, ATI, Nvidia or Intel HD
Storage: 2048 MB available space
Sound Card: Windows compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64bit)
Processor: 2Ghz or better (x86-64)
Memory: 8192 MB RAM
Graphics: OpenGL 2.0 compatible, ATI, Nvidia or Intel HD
Storage: 4096 MB available space
Sound Card: Windows compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Bloons are back and better than ever! Get ready for a massive 3D tower defense game designed to give you hours and hours of the best strategy gaming available. Craft your perfect defense from a combination of awesome monkey towers, upgrades, Heroes, and activated abilities, then pop every last Bloon that comes your way!
Now those bloons aren’t going to pop themselves… sharpen your darts and go play Bloons TD 6!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    hhg

    مهمان

    سلام من داخل بازی میشم اما میزنه download faild و نمیتونم بازی کنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    game over

    مهمان

    آیا این بازی رو میشه آفلاین بازی کرد؟

    پاسخ دهید