دانلود بازی Pupperazzi برای PC
دانلود بازی Pupperazzi برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Pupperazzi برای PC

پارسی گیم 4 بهمن 1400 بدون دیدگاه
1,543 بازدید

دانلود بازی Pupperazzi برای کامپیوتر

بازی‌های ویدیویی تجربیات جذاب و لذت‌بخش مختلفی را به خورد ما می‌دهند که تنوع بسیار بالایی نیز دارند. ما امروز در قالب دنیای مجازی بازی‌های ویدیویی، می‌توانیم انواع و اقسام کارها و فعالیت‌ها را تجربه کنیم و از آن‌ها بدون هیچ ریسکی لذت ببریم. بازی Pupperazzi از استودیو Sundae Moth عنوانی جذاب و متفاوت است که در آن به یک عکاس حیوانات خانگی تبدیل می‌شوید و عکس‌های جذاب و زیبایی را از آن‌ها خواهید گرفت. در این بازی عشق شما به سگ‌ها سیراب می‌شود و تصویربرداری از آن‌ها، مسیر زندگی خودتان را تغییر خواهد داد.

گیم پلی بازی بسیار ساده و قابل‌درک طراحی شده است و در آن صرفاً باید از انواع و اقسام سگ‌های بامزه عکس‌برداری کنید. زاویه دوربین اول‌شخص طراحی شده و کارهایی مانند حرکت کردن، دویدن و پریدن را داخل دنیای بازی می‌توانید انجام دهید. مهم‌تر از همه اینکه بازی کردن با سگ‌ها و تصویربرداری از آن‌ها، یکی دیگر از ویژگی‌های بازی بوده که محوریت اصلی گیم پلی نیز محسوب می‌شود.

داخل بازی Pupperazzi انواع مختلفی از نژادهای جذاب و بامزه سگ‌ها وجود دارد که هر کدام ظاهری زیبا داشته و عکس‌برداری از آن‌ها لذت‌بخش است. با ثبت تصاویر خوب، می‌توانید آن‌ها را بفروشید و کسب درآمد کنید که به ارتقا تجهیزات و دوربین شما کمک شایانی خواهد کرد. دنیای زیبای بازی با گرافیکی ساده و رنگارنگ طراحی شده و گشت‌وگذار و عکس‌برداری در آن بسیار لذت‌بخش است. اگر عاشق سگ‌ها هستید و می‌خواهید مهارت عکاسی خودتان را به چالش بکشید، این بازی تمامی ابزارها و عناصر لازم را برای این امر در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ A Short Hike را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Pupperazzi با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or better
Processor: Intel i3 5th gen or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 or better
Processor: Intel i5 3.0 Ghz Quad core or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia 760 or better
DirectX: Version 10
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Who will photograph, pet, and tell these dogs they’re good boys and girls if you don’t?? The world NEEDS you in Pupperazzi, the dog photography game!
First person photographer action. Discover all new dogs and activities as you run, jump, and interact with the world… And dogs! (Yes, you CAN pet them!) SO. MANY. DOGS. Shibas, terriers, labs, pugs, and all kinds of breeds. You want ‘em, WE GOT EM!
Have fun with dogs! Play fetch, dress them up in different hats, terrorize them with vacuum cleaners (you monster), and start dance parties. Normal dog things. Questionable dog things. Suspiciously human things.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.